جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • انصاری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس با صدور بیانیه ای به سخنان امام جمعه داراب در خطبه های عید فطر واکنش نشان داد

    شناسه : 7304 ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 3079 بازدید ارسال توسط :

    نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس با انتشار بیانیه ای به صحبت های امام جمعه داراب در خطبه های عید سعید فطر در تاریخ ۵ تیرماه ۹۶ واکنش نشان داد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز به نقل از کانال تلگرامی نماینده  مردم داراب و زرین دشت در مجلس؛ دکتر رضا […]

    انصاری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس  با صدور بیانیه ای به سخنان امام جمعه داراب در خطبه های عید فطر واکنش نشان داد
    پ
    پ

    نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس با انتشار بیانیه ای به صحبت های امام جمعه داراب در خطبه های عید سعید فطر در تاریخ ۵ تیرماه ۹۶ واکنش نشان داد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز به نقل از کانال تلگرامی نماینده  مردم داراب و زرین دشت در مجلس؛ دکتر رضا انصاری در پاسخ به برخی درخواست های امام جمعه داراب بیانه ای صادر کرد، متن بیانیه نماینده مردم داراب و زرین دشت به این شرح است:

    بیانیه دکتر انصاری نماینده مردم شریف داراب و زرین دشت پیرامون خطبه های نماز عید فطر شهرستان داراب

    بسم الله الرحمن الرحیم
    با سلام و تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، در نماز عید فطر نکاتی در باب مسائل شهرستان توسط امام جمعه محترم مطرح شد. ضمن تشکر از بیان دغدغه های دلسوزانه ایشان لازم است جهت تنویر افکار عمومی مطالبی بیان شود.

    ۱- در مورد اصلاح خط مرزی امام جمعه محترم به گونه ای سخن گفته اند که گویی در یکسال گذشته حقوق مردم داراب تضییع شده و بنده بی تفاوت بوده ام!!
    در حالی که امام جمعه محترم بهتر از همه می دانند که در جلسه ای که با حضور ایشان، فرماندار محترم و جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان در دفتر استاندار برگزار شد چه اسناد و اطلاعاتی ارائه شد و انتظار می رفت ایشان همان مطالب که در جلسه خصوصی به اینجانب گفتند در تریبون عمومی برای شفاف شدن موضوع بیان می کردند.
    با این اوصاف بنده معتقدم برای ترمیم این زخم کهنه که از سالیان پیش ایجاد شده نیازمند یک عزم عمومی است. همان عزمی که در مردم استهبان در طول یکسال گذشته بارها به نمایش گذاشته شده است. همگان می دانند زمانی که پیگیری اینجانب برای اصلاح خط مرزی در آستانه به نتیجه رسیدن بود، دو هفته متوالی امام جمعه استهبان سخنانی در این مورد ایراد کردند و از هیچ یک از تریبون های شهرستان به این سخنان جوابی داده نشد و وقتی مردم استهبان به گفته استاندار کفن پوش به صحنه آمدند شاهد واکنشی از شهرستان داراب نبودیم. سوال اساسی این است که چرا امام جمعه محترم داراب و استهبان هر دو اینجانب را مخاطب خود قرار می دهند؟

    ۲- در مورد پتروشیمی بنده بیشترین پیگیری را داشته ام . موضوع پتروشیمی داراب مجزا از سایر پتروشیمی های استان فارس نمی باشد. همه ما مسیولین می بایست از قرارگاه خاتم الانبیا که مجری این پروژه می باشد مجدانه بخواهیم که در این مورد از هیچ تلاشی دریغ نورزند . اگر چه پتروشیمی نیازمند حمایت همه جانبه مردم می باشد و بدون حمایت مردم ممکن است نتایج مطلوب حاصل نشود که امام جمعه محترم نیز در سخنان امروز خود به آن اشاره داشتند.

    ۳- طبق سیاست های اصل ۴۴ رویکرد غالب در اقتصاد کشور، مردمی کردن اقتصاد از طریق توسعه بخش خصوصی و تعاونی می باشد. فلذا اگر دغدغه صنایع تبدیلی در داراب وجود دارد بهتر است همه ما مردم را تشویق به تشکیل شرکت تعاونی و سرمایه گذاری در قالب بخش خصوصی برای ایجاد صنایع تبدیلی نماییم. پر واضح است اینجانب و سایر مسئولین موظفیم از هر گونه سرمایه گذاری حمایت نماییم.

    ۴- احداث حدود ۳۰کیلومتر بزرگراه با اعتبار بیش از چهارصد میلیارد ریال در یکسال اخیر پس از پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان داراب بی نظیر می باشد.در خصوص بزرگراه از جنت شهر به سمت بندرعباس متاسفانه در این سالها حتی مطالعات اولیه انجام نشده بود که پس از رایزنی های صورت گرفته در یکسال اخیر در حال انجام میباشد.همچنین تلاشهایی در احداث و ترمیم سایر راههای ارتباطی دو شهرستان صورت گرفته و در آینده نتایج آن برای مردم روشن خواهد شد.

    نکته پایانی اینکه اینجانب با توجه به تجربه چندین ساله در فعالیتهای سیاسی و اجتماعی بر این باورم که یکی از مهمترین آسیبهای توسعه شهرستان های داراب و زرین دشت این بوده است که در طول قریب به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون نتوانسته ایم برای چندین دوره متوالی یک نماینده به مجلس شورای اسلامی بفرستیم و معتقدم سخنان مایوس کننده و ناکارآمد جلوه دادن نماینده فعلی و نمایندگان سابق مفید نخواهد بود. اقتدار نماینده مجلس متاثر از عوامل متعددی است که یکی از مهمترین آنها حضور متوالی برای چندین دوره می باشد.
    ولی بدانیم و بدانند که به گونه ای سخن به زبان نیاوریم و رفتار نکنیم که در آینده ای که به زودی فرا خواهد رسید، نادم شویم. اینجانب بر اساس آموزه های دینی ، خود را موظف میدانم از هیچ تلاشی برای توسعه شهرستان های داراب و زرین دشت و رفع موانع پیش رو دریغ نورزم والعاقبه للمتقین

     

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “انصاری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس با صدور بیانیه ای به سخنان امام جمعه داراب در خطبه های عید فطر واکنش نشان داد”
    1. در شهرستان داراب به شدت به اتحاد نیاز داریم خواهش می کنیم الگو سازی کنید .امام جمعه و نماینده شهرستان هر دو بومی و دلسوز هستند انشالا کمک کنند و دست بیچاره ها را بگیرند

    2. این شهر آنقدر مشکل دارد که دعواهای سیاسی میان مدیران شهرستان دیگر قوز بالا قوز است.لطفا اختلافات را رها کنید و به فکر شهر و مشکلات آن باشید.مردم داراب و زرین دشت هزار و یک مشکل دارند.

    3. چرا همیشه یک طرف دعوا امام جمعه هست!بهتر نیست ایشون همزمان نماینده هم بشه و فرماندار و بخشدار و …… تا دیگه با کسی دعوا و درگیری نداشته باشه!!!