شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ بازی های بومی و محلی ویژه معلمان تربیت بدنی خواهر در داراب

    شناسه : 10029 ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ 796 بازدید ارسال توسط :

    دوره مربیگری درجه ۳ بازی های بومی محلی با هدف ارتقا سطح علمی و عملی معلمان تربیت بدنی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان داراب، دوره مربیگری درجه ۳ بازی های بومی محلی ویژه معلمان تربیت بدنی خواهر در داراب برگزار شد. به […]

    برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ بازی های بومی و محلی ویژه معلمان تربیت بدنی خواهر در داراب
    پ
    پ

    دوره مربیگری درجه ۳ بازی های بومی محلی با هدف ارتقا سطح علمی و عملی معلمان تربیت بدنی برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان داراب، دوره مربیگری درجه ۳ بازی های بومی محلی ویژه معلمان تربیت بدنی خواهر در داراب برگزار شد.
    به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسی تربیت بدنی داراب یکدوره کلاس مربیگری درجه ۳ بازی های بومی و محلی با حضور مدرس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی جمهوری اسلامی ایران سرکار خانم فریبا افشون از تاریخ ۴ دی ماه لغایت ۶ دی ماه در سالن ورزشی آزادی برگزار گردید.

    این دوره مربیگری با هدف ارتقاء سطح علمی و عملی معلمان تربیت بدنی و توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی در شهرستان بویژه در مدارس با حضور ۴۶ نفر شرکت کننده به مدت سه روز به صورت تئوری و عملی برگزار شد.

    با توجه به دستورالعمل وزارت و فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور مبنی بر برگزاری مسابقات قهرمانی آموزشگاه ها برای اولین بار در این رشته ورزشی در سطح شهرستان، استان و کشور در بین دانش آموزان و تأثیرگذاری مثبت این دوره آموزشی امیدواریم در آینده شاهد تحول و پیشرفت این رشته ورزشی در شهرستان باشیم.

    در این دوره مربیگری که برای اولین بار است در استان برگزار می گردد شرکت کنندگان از قوانین و مقررات و نحوه بازی های (هفت سنگ، دال پلان، دوز حرکتی، گانیه، الختر، داژبال، کلاس کلاس و چوب بازی) آشنا شدند.

    شایان ذکر است در صورت کسب نمره قبولی در این دوره از طرف فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی کارت مربیگری درجه ۳ برای همکاران صادر می گردد.

    در مراسم اختتامیه از طرف مدیریت آموزش و پرورش با اهداء لوح سپاس از زحمات سرکار خانم فریبا افشون مدرس دوره تجلیل بعمل آمد.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.