پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • با دستگیری۷ سارق؛ ۳۶ فقره سرقت در داراب کشف شد

    شناسه : 12153 ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰ 779 بازدید ارسال توسط :

    فرمانده انتظامی “داراب” از شناسایی و دستگیری ۷ سارق و کشف ۳۶ فقره انواع سرقت طی ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد. به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “علیرضا نوشاد” بيان كرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل، مغازه و اماكن خصوصي، رسيدگي به موضوع […]

    با دستگیری۷ سارق؛  ۳۶ فقره سرقت در داراب کشف شد
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی “داراب” از شناسایی و دستگیری ۷ سارق و کشف ۳۶ فقره انواع سرقت طی ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “علیرضا نوشاد” بيان كرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل، مغازه و اماكن خصوصي، رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

    وي افزود: ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات گسترده پليسي و بررسي آثار و علائم به جا مانده در صحنه هاي سرقت، موفق شدند در اين خصوص ۷ سارق را شناسایی و دستگير كنند.

    سرهنگ “نوشاد” تصریح کرد: براساس تحقيقات علمي و فني پليس، سارقان به ۳۶ فقره سرقت منزل، مغازه و اماكن خصوصي اعتراف كردند و براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

    رئیس پلیس داراب گفت: برخورد مستمر و قاطع با هنجارشکنان به ویژه سارقان یکی از اولویت‌های اصلی انتظامی اين شهرستان می‌باشد و پلیس در این راستا به صورت شبانه روزی براي برخورد قاطع با مجرمان و فراهم كردن امنیت و آرامش شهروندان گام خواهد برداشت.

    @policefars

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.