جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • با حضور وزیر نیرو ؛ قرارداد آبرسانی (B.O.T ) به داراب، زرین دشت و جنت شهر امضا شد

    شناسه : 1076 ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۱۹ 941 بازدید ارسال توسط :

    صبح شنبه ۲۸ شهریور ماه قراردادهای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌های آب و فاضلاب کشور با حضور وزیر نیرو، جمعی از نمایندگان مجلس، فرمانداران و مسئولین آب و فاضلاب کشور در تهران برگزار شد. به گزارش عصر داراب به نقل از داراب نا؛ در این مراسم نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای […]

    با حضور وزیر نیرو ؛ قرارداد آبرسانی (B.O.T ) به داراب، زرین دشت و جنت شهر  امضا شد
    پ
    پ

    صبح شنبه ۲۸ شهریور ماه قراردادهای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌های آب و فاضلاب کشور با حضور وزیر نیرو، جمعی از نمایندگان مجلس، فرمانداران و مسئولین آب و فاضلاب کشور در تهران برگزار شد.
    به گزارش عصر داراب به نقل از داراب نا؛ در این مراسم نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، رضاییان معاون عمرانی استاندار فارس و فرماندار دو شهرستان داراب و زرین دشت برای امضای قرارداد تنها پروژه B.O.T امضا شده استان فارس (انتقال آب از سد رودبال به داراب، جنت شهر و حاجی آباد) حضور داشتند.
    نبی اله احمدی نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس نهم به خبرنگار ما گفت: طبق قرارداد امضا شده توسط وزیر محترم نیرو با سرمایه گذار بخش خصوصی، پروژه انتقال آب از سد رودبال به سه شهر داراب، جنت شهر و حاجی آباد زرین دشت در مدت یکسال اجرایی می شود.
    وی افزود: خوشبختانه تصفیه خانه داراب و زرین دشت پیشرفتی در حدود ۶۰ درصد دارد و با ۱۵ میلیارد بودجه در نظر گرفته شده امسال امیدواریم که همزمان با خط انتقال تصفیه خانه نیز مورد بهره برداری قرار بگیرد.

    طرح آب رسانی از سد رودبال با اعتبار ۱۴۷ میلیارد تومان به زودی آغاز می شود
    عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب نیز که به منظور شرکت در جلسه امضای قرارداد انتقال آب سد رودبال به تهران سفر کرده در گفتگو با خبرنگار داراب نا گفت: در جلسه امروز انتقال آب با سرمایه گذاری بخش خصوصی در قالب ۲۰ قرارداد با اعتبار بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو امضا شد که با پیگیری نماینده محترم و همت دولت تدبیر و امید، این روش در استان فارس تنها در داراب و زرین دشت اجرا می شود.
    فرماندار داراب گفت: طرح آبرسانی از سد رودبال به داراب، جنت شهر و زرین دشت با اعتبار ۱۴۷ میلیارد تومان در مدت یکسال اجرایی می شود. امیدواریم با صحبت هایی که با وزیر محترم داشتیم این طرح به زودی با حضور وزیر یا رییس سازمان آب و فاضلاب کشور کلنگ زنی و آغاز شود.
    وی افزود: در خصوص مشکلات آبفا روستایی شهرستان داراب، جنت شهر و برق شهرستان نیز نامه هایی با امضای مشترک بنده و نماینده محترم به وزیر نیرو تحویل شد و ایشان نیز دستوراتی صادر کردند که به زودی به اطلاع مردم شهرستان خواهد رسید.

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “با حضور وزیر نیرو ؛ قرارداد آبرسانی (B.O.T ) به داراب، زرین دشت و جنت شهر امضا شد”
    1. جناب دکتر احمدی
      نماینده محترم شهرستان های داراب و زرین دشت.
      با سلام
      بنده بعنوان یک شهروند دارابی از تلاش های جهادی و شبانه روزی جنابعالی درخصوص زدودن غبار محرومیت از چهره داراب همیشه سرافراز سپاسگزارم.
      و از اینکه برای یکبار هم که شده در انتخاب خود اشتباه نکرده ام احساس خرسندی دارم.
      باور کنید جنابعالی چه دوباره رای بیاورید یا نیاورید در تاریخ داراب و قلب مردم محروم داراب و زرین دشت ماندگار شدید.
      شما به ما اثبات کردید نماینده می تواند قول دهد و عمل کند.
      از بزرگترین خدمات جنابعالی نهایی کردن درمانگاه تامین اجتماعی داراب بود که هیچ امیدی به بازگشت آن نبود.
      از گرفتن مجوز بیمارستان دوم داراب بود که بنا بود در دولت جدید هیچ طرحی استارت نخورد.
      از دانشکده پیراپزشکی بود که با حضور طوفانی خود در روزهای اول شاهد افتتاح آن بودیم.
      از تعرفه گرمسیری برق بود که شهرهای همجوار را انگشت به دهن گذاشتید.
      از ساخت و ساز راه ها به شکل منظم و شروع گسترده طرح هادی در روستاها بود که کم کاری نمایندگان اسبق را به دوش کشیدید.
      از تغییر مسیر راه آهن بود که جهرمی ها را در آمپاس شدید قرار دادید.
      از سرعت گرفتتن ساخت و ساز پتروشیمی داراب بود که دارد به آبروی داراب تبدیل می شود.
      از شروع ساخت درمان بستر فرگ ، حمایت از ساخت درمان بستر جنت شهر و تجهیز و طرح توسعه بیمارستان امام حسن و ۱۷ خانه بهداشت بود که دل مردم محروم را شاد کردید.
      از بیشترین حجم گازرسانی روستاها بود که گرمای امید را به این قشر محروم هدیه دادید.
      از شروع بکار ساخت و ساز کارخانه سرامیک بود که جوانان منطقه را به آینده امیدوار کرد.
      از ساخت و ساز تصفیه خانه و شروع عملیات فاضلاب شهری بود که یکی از بزرگترین گره های مردم را باز نمود.

      و اینک طرح آبرسانی به خطه داراب کهن با قدمتی به درازای تاریخ خدمتی ارزنده از شما و همدلی شما با فرماندار محبوب و امام جمعه محترم به برکت دولت تدبیر و امید که روزهای ایده آل و امیدبخشی را برای داراب و زرین دشت در پیش رو می بینیم.پاینده باشید.
      دوستدار شما و عاشق داراب.فارغ از هرگونه جناح سیاسی

    2. انصافا تا الان قدمهای بسیار خوبی برای داراب و زرین دشت برداشتن البته من دوره قبل به ایشون رای ندادم ولی کار های بزرگی رو ایشون کلید زدن که بعد از انقلاب در این شهر محروم بی سابقه است باید بهشون یک بار دیگه فرصت داد تا طرحهائی که کلنگش رو زدن با پیگیری های خودشون به نتیجه برسه .