شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • با حضور معاون پژوهشی دانشگاه شیراز؛ جشن ستارگان علمی داراب برگزار شد

    شناسه : 2891 ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱:۱۴ 886 بازدید ارسال توسط :

    با حضور دکتر عریان معاون پژوهشی دانشگاه شیراز، جشن ستارگان علمی آموزش و پرورش داراب برگزار شد. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط آموزش و پرورش داراب؛ معاون پژوهشی دانشگاه شیراز در این نشست با تشکر از مدیریت آموزش و پرورش و معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش داراب به دلیل خلاقیت در […]

    با حضور معاون پژوهشی دانشگاه شیراز؛ جشن ستارگان علمی داراب برگزار شد
    پ
    پ

    با حضور دکتر عریان معاون پژوهشی دانشگاه شیراز، جشن ستارگان علمی آموزش و پرورش داراب برگزار شد.
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط آموزش و پرورش داراب؛ معاون پژوهشی دانشگاه شیراز در این نشست با تشکر از مدیریت آموزش و پرورش و معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش داراب به دلیل خلاقیت در کار، ضریب هوشی دانش آموزان در ایران را بالا دانست و اظهار داشت : داراب دارای پتانسیل بیشترین دانش آموز نخبه است و باید از این استعداد دانش آموزان به نحو مطلوب استفاده شود. باید امکانات تحصیلی را برای حاشیه نشینان و دانش آموزان از خانواده ضعیف فراهم کنیم.
    وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین دانش آموزان، استفاده از باسواد ترین و با انگیزه ترین معلمان در دوره ابتدایی را پیشنهاد داد و اضافه کرد : باید در جذب افراد توانمند نهایت کوشش و تلاش خود را انجام دهیم و به بهترین نحو مدیریت زمان داشته باشیم .
    دکتر عریان یکی از عوامل موفقیت در کار را آماده کردن امکانات آموزشی دانست و اضافه کرد : با نخبگان و افراد توانمند ارتباط بیشتری برقرار کنیم و برای موفقیت باید دروس را فهمید، به صورت گروهی کار کرد و دانش آموزان ضعیف تر را در تیم خود راه داد و علاوه بر جزوات تکیه و تاکید بر کتب درسی باشد.

    در این مراسم مدیر آموزش و پرورش داراب از حضور ارزشمند دکتر عریان در این مراسم تقدیر کرد و در خصوص موفقیت های آموزش و پرورش داراب در زمینه ارتقای علمی در طول دو سال گذشته گفت : آمارها نشان می دهد که آموزش و پرورش در امتحانات نهایی پایه سوم در رشته های مختلف ، در المپیاد ها و کنکور سراسری از رشد چشمگیری برخوردار بوده است .
    روح اله فیروزی با اشاره به این که آموزش و پرورش داراب از نیروی انسانی کارآمد و دانش آموزان مستعد برخوردار است اضافه کرد : قول آموزش و پرورش در خصوص هدیه های دانش آموزان برتر کنکور برقرار است و برای رتبه های یک رقمی خودروی پراید ، رتبه های دور قمی سفر به حج عمره و رتبه های سه رقمی هزینه سفر به عتبات عالیات در نظر گرفته شده است .
    در ادامه دکتر اسماعیل ثابت فرد در خصوص شخصیت پروفسور عریان و زندگی نامه وی گفت : دکتر عریان از روستاهای داراب و از روستای چاه گونو متولد شده و تحصیلات ابتدایی را در همین روستا و شهر داراب با امکانات حداقلی به سر برده است و در حالی که زندگی پر از مشکلات ابتدایی در زمان خود داشته، توانسته به مدارج علمی بالایی دست پیدا کند.
    در پایان این مراسم از دانش اموزان برتر کنکور ،المپیاد های مختلف علمی ، و دانش آموزان معدل بالای ۱۹ با اهدای لوح سپاس و هدیه قدردانی شد.
    هم چنین در حین اجرای این مراسم دانش آموزان به اجرای سرود و سنتور نوازی پرداختند و اولیای دانش آموزان برتر به خاطره گویی و ابراز احساسات خود پرداختند.

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.