جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • با حضور معاون اول قوه قضاييه؛ حجه الاسلام موسوی بعنوان رئیس کل داددگستری فارس معرفی شد

    شناسه : 9274 ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 1088 بازدید ارسال توسط :

    معاون اول قوه قضاييه با تصريح بر اينكه برخي از كارها خلاف شئون دستگاه قضايي و يك قاضي است، خواستار صيانت از شئون دستگاه قضايي شد و گفت: سرمايه اصلي اين نهاد نيروي انساني است كه بايد آن را از جنبه‌هاي مختلف صيانت كرد . به گزارش ايسنا منطقه فارس، حجت‌الاسلام غلامحسين محسني اژه‌اي پنج‌شنبه […]

    با حضور معاون اول قوه قضاييه؛ حجه الاسلام موسوی بعنوان  رئیس کل داددگستری فارس معرفی شد
    پ
    پ

    معاون اول قوه قضاييه با تصريح بر اينكه برخي از كارها خلاف شئون دستگاه قضايي و يك قاضي است، خواستار صيانت از شئون دستگاه قضايي شد و گفت: سرمايه اصلي اين نهاد نيروي انساني است كه بايد آن را از جنبه‌هاي مختلف صيانت كرد .

    به گزارش ايسنا منطقه فارس، حجت‌الاسلام غلامحسين محسني اژه‌اي پنج‌شنبه ١٩ ارديبهشت در آيين تكريم و معارفه رئيس كل دادگستري استان فارس با بيان اينكه شيطان بزرگ با همه توان، ابزار و فراخواني همه جنود اكيادش به سراغ ايران آمده است، گفت: زماني شيطان از همه اين ابزار استفاده مي‌كند كه حريف خود را قوي بداند و خود را در موضع ضعف مي‌بيند .

    وي عنوان كرد: امروز آمريكا در مقابل جبهه مقاومت و در مقابل ايران اسلامي در پايين‌ترين موضع ضعف قرار دارد وگرنه لازم نبود كه از همه ابزار خود استفاده كنند .

    معاون اول قوه قضاييه تلاش به تهديد نظامي و محاصره اقتصادي را نشان از ضعف آمريكايي‌ها نسبت به ايران اسلامي دانست و خاطرنشان كرد: آنها در اشتباه هستند، چرا كه ملت بصير و آگاه ما به خدا وابسته هستند و همه قدرت و هستي را در يد او مي‌‌بينند .

    اژه‌اي تاكيد كرد كه بايد با آگاهي و زيركي، اتحاد، همدلي، استفاده از همه ظرفيت‌ها، توجه به دوست و دشمن و …به وعده‌هاي الهي اطمينان بيشتري داشته باشيم .

    وي همچنين در بخشي از سخنانش بيان كرد: فارس خطه‌اي است كه وقتي نام شيراز آن به گوش مي رسد، ادب، ادبيات، عرفان، ذوق، عالم پروري و شهيد پروري به اذهان متبادر مي‌شود .

    معاون اول قوه قضاييه به كادر پروري و نيرو پروري فارسي‌ها در كشور هم اشاره و خاطرنشان كرد: نيروهاي كارآمدي از اين خطه در رأس امور كليدي كشور قرار گرفته‌اند .

    اژه‌اي همچنين مقابله با قاچاق و حمايت از توليد را از وظايف مهم امروز همه مسئولان نظام برشمرد و خواستار اهتمام بر تكريم همكاران قضايي و مردم، صيانت از شئون قضا، قاضي و كارمند، نظارت مستمر بر زير مجموعه، اجراي به موقع احكام، اهتمام جدي به حقوق مردم، مشورت در امور و برخورد به موقع و قاطع با همه مفسدين و مجرمين شد .

    وي با تاكيد بر اينكه حق‌الناس در اسلام بسيار مهم است، تاكيد كرد كه همكاران قضايي بايد نسبت به حقوق عامه حساسيت داشته باشند.

    معاون اول قوه قضاييه اضافه کرد: علي‌رغم تلاش‌هاي زياد اما تا رسيدن به نقطه مطلوب تراز نظام اسلامي فاصله داريم .

    اژه‌اي همچنين با بيان اينكه فضاي مجازي به يك بلاي خانمان سوز تبديل شده است و در اين فضا دشمن با فناوري جديد كه مي‌تواند به نفع كشور باشد عليه ما تبليغ مي‌كند، گفت: امروز بسياري از جرائم در اين فضا تبليغ مي‌شود، بنياد خانواده را خراب كرده و انواع جرائم را توسعه مي‌دهد .

    به گزارش ايسنا، در پايان اين جلسه معاون اول قوه قضاييه ضمن تقدير از تلاش‌هاي علي القاصي‌مهر، حجت‌الاسلام موسوي را به عنوان رئيس كل جديد دادگستري استان فارس معرفي كرد .

    همچنين در اين جلسه ضمن تجليل از زحمات علي صالحي، دادستان شيراز، حجت‌الاسلام اژه‌اي وي را به عنوان رئيس كل جديد دادگستري استان هرمزگان معرفي كرد.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.