جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • با حضور سردار حبیبی؛ سرهنگ نوشاد سکان دار فرماندهی منطقه انتظامی داراب شد/ سردار حبیبی: ما با کسانی که به عمد قصد آسیب زدن به مردم دارند کار داریم و با این افراد قاطعانه برخورد می کنیم

    شناسه : 9406 ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱ 4718 بازدید ارسال توسط :

    آئین معارفه سرهنگ نوشادی  فرمانده جدید و تکریم سرهنگ ضربت فرمانده سابق  منطقه انتظامی شهرستان داراب با حضور سردار حبیبی فرمانده نیروی انتظامی فارس در روز یکشنبه ۶ مرداد ماه ۹۸ در  سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور مظفری  فرماندار، صادقی امام جمعه، اعضا شورا ی تأمین وجمعی از مسئولین شهرستان  داراب برگزار شد. به […]

    با حضور سردار حبیبی؛ سرهنگ نوشاد سکان دار فرماندهی منطقه انتظامی داراب شد/ سردار حبیبی: ما با کسانی که به عمد قصد آسیب زدن به مردم دارند کار داریم و با این افراد قاطعانه برخورد می کنیم
    پ
    پ

    آئین معارفه سرهنگ نوشادی  فرمانده جدید و تکریم سرهنگ ضربت فرمانده سابق  منطقه انتظامی شهرستان داراب با حضور سردار حبیبی فرمانده نیروی انتظامی فارس در روز یکشنبه ۶ مرداد ماه ۹۸ در  سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور مظفری  فرماندار، صادقی امام جمعه، اعضا شورا ی تأمین وجمعی از مسئولین شهرستان  داراب برگزار شد.

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ سردار حبیبی در در این جلسه با اشاره به ماهیت انقلاب اسلامی گفت:ماهیت  انقلاب اسلامی در اسلامیت آنست، تحولات در دنیا معمولا با یک اسمی قد علم کرده اند و برای ماندن در قدرت هر ظلمی را به مردم روا داشته اند جز حکومت اسلامی که به اسم انقلاب اسلامی شکل گرفت و ماهیت و اساس و برنامه اش دستورات اسلام بود و با همین ماهیت و راهبردی که برای خودش تعریف کرد بعنوان خدمت گزار این مردم شریف و بزرگوار و با روحیه گرفتن از ۸ سال دفاع مقدس، روحیه جهادی را در کالبد مردم دمید و نیروی انتظامی هم با این نگاه جهادی پای کار آمد.

    فرمانده نیروی انتظامی فارس تأمین آسایش جامعه را مهمترین وظیفه این نیرو دانست و گفت: اصلی ترین هدف نیروی انتظامی آسایش مردم است، همه تلاش ما در بخش های مختلف نیروی انتظامی مانند پلیس راهور، پلیس فتا، امنیتی و اجتماعی، پاسگاه ها و کلانتری ها و سایر بخش های این نیرو اینست که لبخندی را بر لبان مردم ببینیم، آسیبی را از اجتماع کم و آرامش را به مردم هدیه کنیم. کسانی در جامعه هستند که می خواهند آرامش و امنیت جامعه را بهم بزنند اما ما در نیروی انتظامی مصمم هستیم و نشان داده ایم که در هیچ زمانی آرامش و راحتی خیال نداشته ایم و دغدغه ما اینست که کسی نتواند گوشه ای از آرامش و آسایش مردم و اجتماع را کم کند.

    وی اعتیاد را تهدیدی برای جامعه عنوان کرد و افزود: اعتیاد موضوعی است  که آرام آرام جامعه ما را تهدید می کند؛ گمان نکنیم اعتیاد برای خانواده های دیگران است همچنین آسیب های اجتماعی که کم و بیش همه از آن اطلاع دارند.

    سردار حبیبی توجه به فضای مجازی و کنترل و آموزش  نحوه استفاده از اینترنت و فصای مجازی را مهم دانست و گفت:  اگر در خانواده ها برنامه ریزی نداشته باشیم و وقتی وارد خانواده می شویم خبری از زن و بچه نداشته باشیم ممکن است از بغل گوش ما آن آسیبی که انتظار را نداشته ایم از درون خانه قد علم کند، می توان کامپیوتر و اینترنتی که در اختیار فرزندانمان هست را مدیریت کنیم و نحوه استفاده صحیح از آنرا به فرزندانمان آموزش بدهیم. امروز بالای ۷۰ درصد از افراد جامعه درگیر فضای مجازی هستند و دشمن در لابلای فعالیت هایی که ما در در فضای مجازی داریم هدف گزاری می کند  و خانواده ها را مورد هدف قرار می دهد.

    وی ضمن تذکر به مسئولین در خصوص آسیب های فضای مجازی گفت: خواهش من اینست که حتما برنامه ریزی کنید و در جمع خانواده ها و مسئولین؛ آسیب های فضای مجازی را نشان دهید، اگر در این فضا کسی با زیباترین کلام و تصویر و آرامش بخش ترین موسیقی شما را به گوش دادن صحبت هایش فراخواند بدانید که حتما پشت این پرده برای شما توطئه ای خوابیده است.

    سردار حبیبی جرائم فضای مجازی در فارس را ۶۵ درصد عنوان کرد و افزود:   امروز جامعه ما درگیر فضایی است که جرائم هم در آن نهفته است، در بین جرائم استان فارس ۶۵ درصد جرائمی است که در فضای مجازی اتفاق می افتد حتی کسی که به قتل رسانده اند از فضای مجازی شروع شده و اگر سرقتی اتفاق افتاده از فضای مجازی شروع شده است.

    فرمانده نیروی انتظامی فارس توجه به رانندگی بخصوص در جاده های برون شهری را مهم ارزیابی کرد و گفت: درست رانندگی کردن بسیار مهم است، کسانی در جامعه داریم که بخاطر بد رانندگی کردن آسیب دیده اند، چرا عده ای با بد رانندگی کردن به خود و خانواده هایشان آسیب می زنند. برخی رانندگان علت مشکلات رانندگی را جاده های خراب می دانند در حالی که می توانند در همین جاده ها با احتیاط رانندگی کرد و آسیب ندید. قرار نیست همه جا اتوبان و جاده های ۴ خطه باشد بنابراین باید درست رانندگی کرد.

    وی ضمن ما با کسانی که به عمد قصد آسیب زدن به مردم دارند کار داریم و با این افراد قاطعانه برخورد می کنیم، نه کسانی که بر اثر یک اشتباه خلافی را مرتکب شده اند.

    حبیبی در پایان ضمن تقدیر از خدمات ارزنده سرهنگ ضربت در مدت تصدی فرماندهی منطقه انتظامی داراب سرهنگ نوشادی را بعنوان فذمانده جدید منطقه انتظامی داراب معرفی کرد.

    گفتنی است در این جلسه حجه الاسلام صادقی امام جمعه داراب ضمن تقدیر از خدمات نیروی انتظامی در داراب گفت: زندگی بدون امنیت شادی ندارد و ما عملااین موضوع را لمس می کنیم. کمتر کسی به خاطر این نعمت از خدا سپاسگزاری می کنند. دو نعمت امنیت  و سلامتی دو نعمتی است که مورد غفلت قرار می گیرد. کسانی که امنیت ایجاد می کنند بالاترین درجه در پیشگاه خداوند دارند. امنیت به اندازه ای مهم است که امام علی سفارش کرد مردم بدون نیروی انتظامی قوام و ددوام ندارند.  امروز بالاترین امنیت در کشور داریم. نیروی انتظامی کمترین نیرو را دارد ولی همیشه در حال فعالیت هستند. مردم باید این نیرو را قدر بدانند. ملاک و معیار در شهرستان ما خدمتگزاری به مردم است.

    مظفری فرماندارداراب هم ضمن تشکر از حضور سردارحبیبی با اشاره به موافقت  و دستور کتبی سردار اشتری برای ارتقا نیروی انتظامی داراب گفت: با توجه به شرایط خاص شهرستان و خدمات رسانی هرچه بهتر نیروی انتظامی خواستار ارتقاء درجه نیروی انتظامی از ۱۶ به ۱۷ و استقرار پلیس فتا در شهرستان هستیم .

    علی مظفری فرماندار داراب در جلسه شورای اداری شهرستان که همراه با جلسه تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان داراب با حضور سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در سالن فرمانداری داراب برگزار گردید، بیان داشت: امروز شهرستان داراب به واسطه تلاش نیروی انتظامی مقتدر در شهرستان یکی از امن ترین و با نظم ترین شهرستان های استان است .

    رئیس شورای تأمین شهرستان اظهار نمود: رفتار و برخورد خوب و عملکرد مناسب نیروی انتظامی بعنوان حافظان نظم و امنیت در شهرستان، این نیرو را  مورد وثوق و اعتماد مردم شهرستان و همراه و همگام خوبی برای شورای تامین شهرستان کرده است، همچنین پلیس راهور و پلیس راه داراب با فعالیت های مبتکرانه خود آمار تصادفات شهری و جاده ای را کاهش و ترافیک شهری را روان نموده اند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن تشکر از سردار گودرزی فرمانده سابق انتظامی استان فارس تصریح کرد: امروز با تلاش حافظان نظم و امنیت و حضور سردار حبیبی فرمانده ای مقتدر و منحصر به فرد، استان فارس یکی از امن ترین و بانظم ترین استان های کشور است و نیروی انتظامی در همه امورات مربوطه امین مردم استان است.

    مظفری افزود: باتوجه به گستردگی شهرستان داراب جهت ارتقا سطح نظم و امنیت کنونی نیروی انتظامی شهرستان نیازمند توجه ویژه و بیش از پیش و افزایش امکانات، تجهیزات و نیرو است که این مهم با ارتقاء درجه نیروی انتظامی محقق خواهد شد.

    سرهنگ ضربت فرمانده سابق نیروی منطقه انتظامی داراب در آئین تکریم خود گفت::

    در سال های  ۹۶ تا ۹۷ بالغ بر ۱۶ تن مواد مخدر کشف شد که ۱۴ تن در زمان بنده بود. شهرستان داراب به خاطر همجواری با شهرستان های دیگر ممکن است دچار آسیب های زیادی شود.

    سرهنگ شادمان فرملنده جدید منطقه انتظامی داراب هم تشکر از اعتماد فرماندهی انتظامی استان گفت: از همه توان و تجربه خودم برای پیشبرد اهداف استفاده می کنم. به مردم کمک خواهیم کرد و از مردم و مسئولین استمداد می طلبم که ما را تنها نگذارند با ما همکاری کنند وامیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد مردم را بدهم.

    انصاری جانشین فرملندهی منطقه انتظامی داراب هم که مدتی بعنوان سرپرست این نیرو در داراب خدمت کرده است گفت: شهرستان داراب ۲۱۰ هزار نفر جمعیت  و ۴ بخش و یک پایگاه عملیاتی در مروارید و ۵ پاسگاه داره که به مردم خدمت رسانی کمی کنند. در حال حاضر رتبه ۱۲  در امنیت داریم. در کشفیات مواد مخدر رتبه اول استان داریم. در ۴ ماهه گذشته  ده مورد باند بزرگ را متلاشی کرده ایم. ۱۱ هزار تماس ۱۱۰ داشتیم که ۹۰۰۰ عملیاتی شده است.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.