جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مسابقات پینگ پنک جام دارابگرد، یادواره مرحوم شایان هنرور آغاز شد

    شناسه : 1917 ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱:۰۵ 1256 بازدید ارسال توسط :

    مسابقات پینگ پنگ جام دارابگرد با حضور بیش از ۹۰ پینگ پنگ باز از استان های فارس، هرمزگان و یزد به میزبانی هیأت پینگ پنگ داراب از صبح روز پنجشنبه ۲۱ آبانماه درسالن اختصاصی این رشته در داراب  آغاز شد. در آئین افتتاح این دوره از جام دارابگرد  که جمعی از مسئولین شهرستان ضور داشتند؛ […]

    مسابقات پینگ پنک جام دارابگرد، یادواره مرحوم شایان هنرور آغاز شد
    پ
    پ

    مسابقات پینگ پنگ جام دارابگرد با حضور بیش از ۹۰ پینگ پنگ باز از استان های فارس، هرمزگان و یزد به میزبانی هیأت پینگ پنگ داراب از صبح روز پنجشنبه ۲۱ آبانماه درسالن اختصاصی این رشته در داراب  آغاز شد.
    در آئین افتتاح این دوره از جام دارابگرد  که جمعی از مسئولین شهرستان ضور داشتند؛ یعقوب یزدان پناه رئیس هیأت پینگ پنگ داراب به خبرنگار عصر داراب گفت: مسابقات جام دارابگرد از سال ۹۰ در داراب در جهت شناساندن شهر تاریخی دارابگرد از طریق ورزش پینگ پنگ برگزار می شود. این مسابقات نه تنها در سطح فارس بلکه در کشور شناخته شده است و امید واریم در سال های آتی با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود. وی در خصوص شرکت کننده گان در این مسابقات گفت: متأسفانه بخاطر شرایط جوی جمعیت ورزشکاران شرکت کننده در مسابقه از نصف هم کمتر شده است زیرا از استان های تهران، قم، اصفهان، بوشهر و کرمان هم شرکت کننده داشتیم که بخاطر شرایط جوی از حضور در مسابقه انصراف دادند.
    یزدانپناه در خصوص سالن پینگ پنگ داراب گفت: مسابقات در سالن تخصصی برگزار می شود هرچند که این سالن با این ابعاد یک سالن تمرینی محسوب می شود؛ اما امید واریم با توجه به اینکه داراب در استان فارس در تمام رده های سنی؛ حتی در سطح کشور دارای رتبه است و در اعزام های رده های سنی مختلف از استان فارس به مسابقات کشوری حتما از داراب نماینده حضور دارد همت مسئولین شهرستان با توجه به پتانسیل بالایی که در پینگ پنگ وجود دارد سالن بزرگتر و مجهزتری را به این ورزش اختصاص دهند.
    وی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات گفت: مسابقا به شکل دوره ای برگزر می شود اما نونهالان بعد از شکست در گروه بازنده ها بصورت تک حذفی مجددا مسابقه می دهند.
    یزدانپناه ضمن تشکر از مدیریت تربیت بدنی که در آماده سازی سالن و برگزاری این مسابقه تلاش وافر داشته اند و همچنین از مدیریت شیرینی شاخ نبات که اسپانسر این دوره از مسابقات بوده و جوایز نقدی را متقبل شدند و سایر کسانی در برگزاری این مسابقه تلاش کرده اند تشکر کرد.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “مسابقات پینگ پنک جام دارابگرد، یادواره مرحوم شایان هنرور آغاز شد”
    1. تحصیل . تهذیب . ورزش . از دستورات مهم اسلام است.
      از همه عزیزان و عصر داراب تشکر میکنم.
      چرا نتایج اعلام نشده؟