شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • با حضور استاد دادبه چهره ماندگار ادبی کشور؛ آئین نکوداشت حافظ در داراب برگزار شد

    شناسه : 7865 ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵ 1697 بازدید ارسال توسط :

      آئین نکوداشت حافظ با حضور استاد دادبه چهره ماندگار ادبی کشور در تالار فرهنگ و هنر داراب برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز؛ به همت انجمن ادبی باران مراسم نکو  داشت حافظ با حضور استاد دادبه استاد برجسته فلسفه و ادبیات دانشگاه علامه و جمعی از شعرا و اهالی فرهنگ و […]

    با حضور استاد دادبه چهره ماندگار ادبی کشور؛ آئین نکوداشت حافظ در داراب برگزار شد
    پ
    پ

     

    آئین نکوداشت حافظ با حضور استاد دادبه چهره ماندگار ادبی کشور در تالار فرهنگ و هنر داراب برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز؛ به همت انجمن ادبی باران مراسم نکو  داشت حافظ با حضور استاد دادبه استاد برجسته فلسفه و ادبیات دانشگاه علامه و جمعی از شعرا و اهالی فرهنگ و هنر داراب  در روز جمعه ۳۰ مهرماه در داراب برگزار شد.

    استاد دادبه با اشاره به ضرورت توجه به اشعار حافظ عشق را مهمترین بخش اشعار این شاعر غزلسرای نامی ایران  دانست و گفت: حافظ  نظام جهان بینی را با تئوری عشق تعبیر می کند، آن بخش از حرف هایی که سبب شده تا ما با حافظ  تنفس کنیم حرف هایی است که جنبه کاربردی و معنوی دارد. پیام حافظ به جهان تشنه امروز پیام عشق است.

    گفتنی است در این مراسم جمعی از شعرای انجمن ادبی باران شعر خوانی کرده و در بخشی از مراسم علی اکبر فرحبخش به تکنوازی نی پرداخت.

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.