جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • با انصراف از فعالیت های انتخاباتی مجلس دهم؛ دکتر منتظری مدیر عامل زاگرس جنوبی شد

    شناسه : 1142 ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 1923 بازدید ارسال توسط :

    مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با حضور مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، اعضاء هیئت مدیره و مدیران و رؤسای شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی برگزار گردید . به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس […]

    با انصراف از فعالیت های انتخاباتی مجلس دهم؛ دکتر منتظری  مدیر عامل زاگرس جنوبی شد
    پ
    پ

    مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با حضور مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، اعضاء هیئت مدیره و مدیران و رؤسای شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی برگزار گردید .

    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی مهندس کریمی در مراسم معارفه دکتر غلامحسین منتظری مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و تبریک هفته دفاع مقدس گفت : رزمندگان ما بدون هیچ چشم داشتی با اهدای جان خود از زندگی مادی خود گذشته و توانستند سرزمین اسلامی ایران را از نفوذ متجاوزان در امان نگه دارند و اکنون ما باید ادامه دهنده راه آنان باشیم تا انشاا… هیچ گزندی به این مملکت وارد نشود . مهندس کریمی سپس ضمن تقدیر از خدمت صادقانه مهندس سراجی در دوران مدیریت شان در شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی اظهار داشت انتصاب دکتر منتظری نیز بر پایه توان علمی ، کاری ، صداقت و سلامت فکری انجام شده وبرای ایشان آرزوی موفقیت نمود .
    مهندس کریمی از همکاران خواست تا فرهنگ تلاش و کار مضاعف را همچون سالهای گذشته در اولویت کاری خودشان قرار دهند تا انشاا… بتوان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکتهای تابعه را به سر حد منزلت خود برسانیم . ایشان صداقت ، سلامت ، کارایی و عملکرد کارکنان را عناصری دانست که باید در تمامی شرکتها محور اصلی کار قرار گیرد تا به پیشبرد اهداف شرکت کمک نمایند .
    مهندس کریمی در ادامه به امر جانشین پروری در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران اشاره کرد و گفت : یکی از اهداف بلند وزارت نفت جانشین پروری است که ما نیز در شرکت خودمان برای این اصل اهمیت ویژه ای قائل می شویم و انشاا… بتوانیم در آینده مدیران لایقی در شرکت به صنعت نفت معرفی نماییم .
    مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در ادامه بیان داشت : هدف ما در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تولید صیانتی ، ایمن و بدون حادثه می باشد که برای رسیدن به این مهم لازم است HSE ، حراست ، بازرسی فنی و اداره کالای شرکتها تمام توان خودشان را برای محقق شدن این اصل به کار ببرند . در ادامه دکترغلامحسین منتظری مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ضمن تقدیر از اعتماد مهندس کریمی مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نسبت به انتصاب ایشان به عنوان مدیر عامل شرکت زاگرس جنوبی از زحمات مهندس سراجی در دوران مدیریت شان در این شرکت تقدیر نمودند .
    دکتر منتظری در ادامه شرکت زاگرس جنوبی را دارای اهمیت ویژه از نظر تولید دانست و گفت : این شرکت با تولید حدود ۴۰درصد گاز مورد نیاز کشور نه تنها در شرکت مناطق مرکزی ایران بلکه در سطح وزارت نفت دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای است و انشاا… ما نیز با همدلی و همفکری و کار مستمر بتوانیم جایگاه ویژه زاگرس جنوبی در تولید صیانتی را حفظ نماییم .
    مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی استفاده از خرد جمعی و مشارکتی در کار را جزء برنامه های خود دانست و ابزار امیدواری کرد که بتواند در تحقق اهداف شرکت زاگرس جنوبی با همکاری همه کارکنان موفق عمل نماید . مهندس سراجی نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای خود در مدت خدمت از همه کارکنان شرکت در دوران خدمت ایشان را یاری کرده بودند تقدیر نمود .
    دکتر منتظری متولد لایزنگان داراب است و و پیش از این بعنوان یکی از گزینه های انتخابات مجلس دهم مطرح بود که از قرار معلوم انصراف خود را از فعالیت های انتخاباتی در محافل خصوصی مطرح کرده است.

     

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “با انصراف از فعالیت های انتخاباتی مجلس دهم؛ دکتر منتظری مدیر عامل زاگرس جنوبی شد”
    1. اگه این انصرافا واسه خدمت واقعی به مردمه,خدایارتون,,خواهشا,,اسم شهدامیان نکشید,,چون تاحالا,مردم تاپای جانشان واسه این انقلاب وخون شهدا ایستاده اند ونشان دادند که تا اخرایستاده اند,,اما متاسفانه بعضی ازمسولین دربعضی ازپستها,,دارن به نام شهدا,خون شهدا,راپایمال میکنند,وفکرباند وجناح بازی خودشان هسستند,,وشهدا شهدا کردنشان واسه منافع خودشان هست,,واسه خدمت کردن با کت وشلوار اتوم ده وخط انداخته نمیشه باید فکرمادیات ودنیایی فانی نباشی وفکرخدمت به مردم باشید وپیراهن خاکی بپوشی استین بالا بزنی وخدمت کنید,,والا یه روزی باید از این دنیا انصراف بدی و,,,,,,