پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • ایستگاه ۶۶kv بخش فورگ دهه ی فجر امسال کلنگ زنی می شود

    شناسه : 11483 ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸ 550 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، به دعوت دکتر عسکری نماینده داراب و زرین دشت مدیرعامل برق منطقه ای و مدیر عامل توزیع برق استان فارس به منظور بررسی افت ولتاژ در روستای مزایجان زرین دشت و بخش فورگ داراب حضور یافتند و از نزدیک در جریان مشکلات برق قرار گرفتند. در بازدید میدانی […]

    ایستگاه ۶۶kv بخش فورگ دهه ی فجر امسال کلنگ زنی می شود
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، به دعوت دکتر عسکری نماینده داراب و زرین دشت مدیرعامل برق منطقه ای و مدیر عامل توزیع برق استان فارس به منظور بررسی افت ولتاژ در روستای مزایجان زرین دشت و بخش فورگ داراب حضور یافتند و از نزدیک در جریان مشکلات برق قرار گرفتند.

    در بازدید میدانی که در بعضی روستاها و شهرهای بخش فورگ انجام شد، مسئولین استانی و شهرستانی از نزدیک مشکلات مردم را بررسی و نسبت به حل این مشکلات تصمیمات میدانی اتخاذ کردند.

    یکی از مصوبات اصلی این سفر که از مطالبات مردم بخش فورگ است و در آینده می تواند نوسانات و افت ولتاژ این بخش محروم را به طور دائم حل کند خط فوق توزیع و راه اندازی ایستگاه ۶۶kv است، که مقرر گردید پس از انجام محاسبات و جانمایی در دهه ی فجر امسال در بخش فورگ کلنگ زنی شود.

    همچنین مقرر گردید مولد و خط جدید طی دو هفته آینده تکمیل و در مدار قرار گیرد تا امسال مشکلات نوسانات و افت ولتاژ حل گردد.

    ثبت وسایل خسارت دیده مردم در سایت شرکت توانیر و پیگیری شرکت توزیع برق استان برای تسریع در پرداخت غرامت به مردم و پیگیری رفع مشکلات و پیگیری تعویض تیرهای برق فرسوده ی بخش فورگ از دیگرمصوبات این سفر بود.

    مقرر گردید تیم کارشناسی برق منطقه ای و شرکت توزیع، هفته ی پیش رو در شهرستان زرین دشت حضور یافته و از نزدیک مشکلات را بررسی نموده و راهکارهای رفع آن را اعلام تا توسط برق منطقه ای و شرکت توزیع اقدام عاجل صورت پذیرد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.