جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • اولین پایگاه گردشگری شهرستان داراب در روستای نوایگان افتتاح شد

    شناسه : 1385 ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳ 1938 بازدید ارسال توسط :

    به منظور آشنایی با مشکلات روستای هدف گرشگری نوایگان، جلسه شورای اداری با حضور فرماندار و ائمه جمعه داراب و جنت شهر و تمامی مسئولان شهرستان داراب در روستای نوایگان برگزار شد. به گزارش عصر داراب؛ در این جلسه با تصویب چند مصوبه مقرر شد اداره های مختلف در حیطه وظایف خود برخی مشکلات این […]

    اولین پایگاه گردشگری شهرستان داراب  در روستای نوایگان افتتاح شد
    پ
    پ

    به منظور آشنایی با مشکلات روستای هدف گرشگری نوایگان، جلسه شورای اداری با حضور فرماندار و ائمه جمعه داراب و جنت شهر و تمامی مسئولان شهرستان داراب در روستای نوایگان برگزار شد.
    به گزارش عصر داراب؛ در این جلسه با تصویب چند مصوبه مقرر شد اداره های مختلف در حیطه وظایف خود برخی مشکلات این روستا را که از جنبه گرشگری حائز اهمیت است و می تواند به یکی از مناطق مهم گردشگری استان مبدل شود را مرتفع نمایند؛ بر همین اساس؛ آسفالت ۲ کیلومتر از کمربندی روستا تا پایگاه گردشگری نوایگان توسط اداره راه و شهرسازی، مرمت و بازسازس قنات روستا همچنین مرمت و بهسازی راه های بین مزارع توسط جهاد کشاورزی، توسعه ولتاژ برق روستا همراه با افزایش ترانس در نوایگان توسط اداره برق شهرستان داراب انجام شود، همچنین بنیاد مسکن نیز متعهد گردید جهت عدم مهاجرت مردم به شهر زمین های مسکونی در اختیار اهالی قرار دهد.
    در این مراسم همچنین با حضور مسئولان پایگاه گردشگری نوایگان جهت استفاده مسافران و گردشگران افتتاح شد. در این جلسه که در یک فضای بسیار صمیمی در پارک محله ای روستا برگزار شد توسط اهالی با محصولات روستا (انار – انجیر) از مسئولان پذیرایی کردند.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.