پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2002 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • اولین جشنواره فروش عید تا عید و قرعه کشی فروشگاه فرهنگیان برگزار شد

    شناسه : 3263 ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹ 1243 بازدید ارسال توسط :

    اولین  جشنواره فروش عید تا عید  و قرعه کشی فروشگاه  فرهنگیان داراب به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان(عج) و با جوایزی  به مبلغ  ۲۰ میلیون تومان برگزار شد. یه گزارش عصر داراب؛ در این مراسم مدیر آموزش و پرورش از اعضا خواست تا خرید های خود را بیشتر از این فروشگاه انجام دهند. وی […]

    اولین جشنواره فروش عید تا عید و  قرعه کشی فروشگاه فرهنگیان  برگزار شد
    پ
    پ

    اولین  جشنواره فروش عید تا عید  و قرعه کشی فروشگاه  فرهنگیان داراب به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان(عج) و با جوایزی  به مبلغ  ۲۰ میلیون تومان برگزار شد.

    یه گزارش عصر داراب؛ در این مراسم مدیر آموزش و پرورش از اعضا خواست تا خرید های خود را بیشتر از این فروشگاه انجام دهند. وی افزایش ساعات ارائه خدمت در این فروشگاه که از ۸ صبح  تا ۲۳ شب ادامه دارد را از مهمترین ویژگی های این فروشگاه دانست و از  پرسنل، کارکنان و  مدیر عامل و هیات مدیره فروشگاه فرهنگیان تشکر کرد.

    مدیر عامل فروشگاه فرهنگیان به شرح گزارشی از عملکرد یک ساله خود پرداخت و میزان فروش فروشگاه را بسیار خوب توصیف نمود. وی ساعات کار فروشگاه فرهنگیان را با برنامه ریزی جدید، از ۸ صبح تا ۲۳ شب اعلام کرد  و با مقایسه فروشگاه داراب با سایر فروشگاه های مشابه در کشور در نوع خود بی نظیر است.

    رضا منوچهری منبع تأمین جوایز را اسپانسرها و شرکت های طرف قرارداد با فروشگاه فرهنگیان اعلام کرد و بر تداوم این قرعه کشی ها به صورت دوره ای و از عید تا عید تاکید نمود.

    در این قرعه کشی جوایزی همچون موتورسیکلت، ماشین لباسشویی،یخچال،دوچرخه،چرخ خیاطی،سکه طلا، میز ال سی دی و … به افرادی که حداقل ۲۰۰ هزار تومان از فروشگاه فرهنگیان خرید کرده بودند به صورت قرعه کشی اهدا شد.

    این برنامه با برنامه های شاد و متنوعی از طرف فروشگاه فرهنگیان همراه بود و مورد استقبال حاضران در جلسه قرار گرفت .

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.