جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آغاز مراسم دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عطر افشانی قبور مطهر شهدای انقلاب اسلامی

    شناسه : 10224 ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 752 بازدید ارسال توسط :

    در اولین روز از دهه مبارک فجر، قبور مطهر شهدای انقلاب در صحرای پوشنج عطر افشانی شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، قبور مطهر شهدای انقلاب در صحرای پوشنج باحضور برخی از مسئولین و اقشار مختلف مردم عطر افشانی و در ادامه برنامه های دهه مبارک فجر  زنگ انقلاب در مدرسه امیر کبیر […]

    آغاز مراسم دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عطر افشانی قبور مطهر شهدای انقلاب اسلامی
    پ
    پ

    در اولین روز از دهه مبارک فجر، قبور مطهر شهدای انقلاب در صحرای پوشنج عطر افشانی شد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، قبور مطهر شهدای انقلاب در صحرای پوشنج باحضور برخی از مسئولین و اقشار مختلف مردم عطر افشانی و در ادامه برنامه های دهه مبارک فجر  زنگ انقلاب در مدرسه امیر کبیر نواخته شد.

    فرماندار ویژه شهرستان داراب در دیدار با امام جمعه شهرستان داراب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی، از ارشادات حجه الاسلام صادقی تقدیر کرد و افزود: از ارشادات و راهنمایی های شما نسبت به مدیران تقدیر می کنم؛ همدلی و صمیمیتی که در بین مسئولین بوده است، کارهای بزرگ و به یاد ماندنی را رقم زد.

    علی مظفری به پروژه هایی که در حوزه های مختلف در سطح شهرستان افتتاح خواهد شد اشاره کرد و گفت: در حوزه های مختلف راهسازی، هتلینگ و تجهیزات بیمارستان امام حسن مجتبی از جمله اقدامات کم نظیری است که اتفاق افتاده است.

    حجه الاسلام صادقی در این جلسه آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفت و افزود: اگر خدا یاریگر کسی بود، کسی بر او چیره نمی شود و اگر خدا کسی را یاری نکرد، هیچ کسی حامی او نمی تواند باشد.

    وی افزود: حضرت امام خمینی یکی از متوکلین بود که یکپارچی و اتحاد در میان امت را پا برجا کرد.

    مسئولان ضمن بازدید از بازار،  پایگاه مقاومت بازاریان نیز افتتاح کردند و با اهدای گل از خانواده های شهدای اصناف تجلیل شد.

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.