جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • اولین جشن ازدواج دانشجویی در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب برگزار شد/ مسوولین نه آمدند، نه کمک کردند کردند

    شناسه : 3237 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۵۹ 1258 بازدید ارسال توسط :

    برای اولین با در طول حیات ۳۰ ساله  دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب، مراسم جشن ازدواج ۲۲ نفر از دانشجویان این واحد دانشگاهی روز دوشنبه ۲۷/۲/۱۳۹۵ برگزار شد. به گزارش عصر داراب؛ این مراسم به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی، در سالن اجتماعات دانشکده و با حضور  دانشجویان، اعضا هیأت علمی، هیأت رئیسه […]

    اولین جشن ازدواج دانشجویی در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب برگزار شد/   مسوولین نه آمدند، نه کمک کردند کردند
    پ
    پ

    برای اولین با در طول حیات ۳۰ ساله  دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب، مراسم جشن ازدواج ۲۲ نفر از دانشجویان این واحد دانشگاهی روز دوشنبه ۲۷/۲/۱۳۹۵ برگزار شد.

    به گزارش عصر داراب؛ این مراسم به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی، در سالن اجتماعات دانشکده و با حضور  دانشجویان، اعضا هیأت علمی، هیأت رئیسه و جمعی از خانواده های مزدوجین  برگزار شد.

    از مهمترین ویژگیهای این مراسم اجرای مراسم عقد شرعی یک زوج دانشجوی  این دانشکده بود که توسط حجت الاسلام والمسلمین  خسروی امام جمعه جنت شهر صیغه عقد شرعی آنها جاری شد.

    دکتر محمدی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده، ضمن عرض تبریک به زوج های دانشجویی دانشکده، در حاشیه مراسم به خبرنگار عصر داراب  گفت: با توجه به روند رو به رشد و مطلوب ازدواج در میان دانشجویان دانشکده و به منظور ترویج  سنت حسنه ازدواج که برگرفته از تعالیم آسمانی اسلام و توصیه های نبی مکرم اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت می باشد تصمم گرفتیم تا این مراسم را برگزار کنیم که امروز این مراسم با تلاش جمعی از دانشجویان، کارکنان و حمایت های مدیریت دانشکده عملیاتی شد. وی در خصوص تعداد دانشجویان مزدوج هم گفت: در این مراسم ۲۲ نفر از دانشجویان که در دوره تحصیل خود در این دانشکده ازدواج کرده اند، حضور دارند که از این تعداد ۲ زوج  از دانشجویان دانشکده  و ۱۸ نفر هم یکی از زوج­ها از دانشجویان ما هستند.  وی در خصوص هدایایی که به زوج ها تعلق گرفته و کمکی که مسوولین و خیرین شهرستان کرده اند گفت: توقع ما این بود که مسوولین و خیرین شهرستان در این امر خیر که یکی از دغدغه های جوانان می باشد ما را یاری کنند اما  متأسفانه  به استثناء حجت الاسلام والمسلمین خسروی امام جمعه محترم جنت شهر که هم صیغه عقد شرعی بین یکی از زوج های دانشجو را جاری کردند و هم به آنها هزینه سفرهوایی به مشهد مقدس را اهدا نمودند، بقیه مسوولین علیرغم دعوت، نه تنها هیچ کمکی به زوج های دانشجو نکردند بلکه حتی در این مراسم شرکت هم نکردند که خود جای بسی تأسف دارد. اما دانشکده   ان شاا…  در حد بضاعت  مالی  هدیه ­ای به زوج های عزیز دانشجو تقدیم خواهد کرد.

     

    IMG_20160516_164123 (Copy) (2)

     

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “اولین جشن ازدواج دانشجویی در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب برگزار شد/ مسوولین نه آمدند، نه کمک کردند کردند”
    1. سلام، بنده به دانشجویان عزیز متاهل تبریک می گویم و از مسئولین دانشکده به خاطر برگزاری این جشن تشکر می کنم. الان فهمیدیم چقدر مسئولین داراب دغدغه ازدواج جوانان را دارند واقعا خسته نباشند.

    2. حرفی برا گفتن نیست…

    3. سلام جای بسی تاسف است، با اینکه مسولین این همه تاکیدبر ازدواج جوانان دارند چرا دراین مراسم شرکت نکردند، مسولین محترم تاکی می خواهید شعار دهید؟ واقعا متاسفم.
      اماجا دارد از ریاست، معاونت، مسول امورفرهنگی دانشکده که بانی این امرخداپسندانه بودند، کارمندان و اعضامحترم هیت علمی که با حضورسبزشان جلوه ای خاص به این مراسم بخشیده بودند دست مریزاد و خسته نباشید گفت. همچنین از هنرمندان شهرمان علی صدیق و میلاد بهمنی مخصوصا مجری با سلیقه شهرمان اقای سعیدعابدی که بدون هیچ چشم داشتی قبول زحمت کرده بودند تشکرنمود. اجرکم من الله. ص ج