چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • انبار دارو و لوازم بهداشتی به ارزش ۵۰ میلیارد در داراب کشف شد

    شناسه : 12222 ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ 616 بازدید ارسال توسط :

    با تلاش نیروهای امنیتی سپاه و بازرسان شبکه بهداشت شهرستان داراب یک انبار نگهداری دارو و لوازم بهداشتی با شرایط نامناسب نگهداری کشف شد. به گزارش عصر داراب، محمد رضا نظافت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان داراب گفت: در این انبار، دارو و لوازم بهداشتی به ارزش ریالی ۵۰ میلیارد ریال در وضعیت نامناسب بهداشتی […]

    انبار دارو و لوازم بهداشتی به ارزش ۵۰ میلیارد در داراب کشف شد
    پ
    پ

    با تلاش نیروهای امنیتی سپاه و بازرسان شبکه بهداشت شهرستان داراب یک انبار نگهداری دارو و لوازم بهداشتی با شرایط نامناسب نگهداری کشف شد.
    به گزارش عصر داراب، محمد رضا نظافت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان داراب گفت: در این انبار، دارو و لوازم بهداشتی به ارزش ریالی ۵۰ میلیارد ریال در وضعیت نامناسب بهداشتی نگهداری شده است.
    وی افزود: تاریخ مصرف مقدار قابل توجهی از این داروها و لوازم بهداشتی گذشته و مکان نگهداری از استانداردهای لازم برخوردار نبود.
    مدعی العموم شهرستان داراب تاکید کرد: با کسانی که قصد به خطر انداختن سلامت مردم و احتکار کالاهای اساسی داشته باشند با شدت برخورد می شود.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.