پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • امیر جنیدی پور: مسابقه سازه های ماکارونی در ۲۶ آذر ماه برگزار خواهد شد

    شناسه : 9866 ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 2270 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، کارگاه سازه های ماکارونی برای دومین سال با حضور مدرس و یکی از رکوردداران ایران جناب آقای مهندس صیادی برگزار شد. امیر جنیدی پور در گفتگو با خبرنگار عصر داراب نیوز از برگزاری کارگاه سازه های ماکارونی خبر داد و افزود: این کارگاه دو روزه، با حضور یکی […]

    امیر جنیدی پور: مسابقه سازه های ماکارونی در ۲۶ آذر ماه برگزار خواهد شد
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، کارگاه سازه های ماکارونی برای دومین سال با حضور مدرس و یکی از رکوردداران ایران جناب آقای مهندس صیادی برگزار شد.

    امیر جنیدی پور در گفتگو با خبرنگار عصر داراب نیوز از برگزاری کارگاه سازه های ماکارونی خبر داد و افزود: این کارگاه دو روزه، با حضور یکی از رکورداران ایران جناب آقای صیادی در پژوهش سرای فارابی داراب برگزار شد. در این کارگاه، ۷۰ نفر از دانش آموزان متوسطه اول و دوم حضور داشتند و با اصول مهندسی و ساخت پل ها آشنا شدند.

    وی افزود: سازه های ماکارونی یکی از گرایش های پر طرفدار در جهان می باشد که با اصول مهندسی، سازه ( پل) ماکارونی ساخته می شود و با توجه به کشش فوق العاده ماکارونی برای شبیه سازی پل های فلزی و کابلی در تمام جهان استفاده می شود.

    مدیر پژوهش سرای فارابی شهرستان داراب به مسابقات سازه های ماکارونی اشاره کرد و افزود: این مسابقه در تاریخ ۲۶ آذر ماه با حضور مناطق همجوار شهرستان داراب و شهرستان های شیراز و مرودشت و تیم های مهمان برگزار خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.