جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • دیدار مسؤلین شهرستان با امام جمعه داراب/ فرماندار داراب: عملکرد مدیران در دهه فجر ارزیابی می شود/ امام جمعه داراب: انقلاب اسلامی یک انقلاب فراقشری و همه گیر بود

    شناسه : 6114 ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 817 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار داراب در  جمع مدیران شعهرستان داراب گفت: برکات و خدمات نظام را باید به اطلاع مردم رساند. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، در اولین روز از دهه مبارک فجر صبح امروز مسئولین اداره ها و نهادهای شهرستان با نماینده ولی فقیه در داراب دیدار کردند. فرماندار داراب در این دیدار ضمن […]

    دیدار مسؤلین شهرستان با امام جمعه داراب/ فرماندار داراب: عملکرد مدیران در دهه فجر ارزیابی می شود/ امام جمعه داراب: انقلاب اسلامی یک انقلاب فراقشری و همه گیر بود
    پ
    پ

    فرماندار داراب در  جمع مدیران شعهرستان داراب گفت: برکات و خدمات نظام را باید به اطلاع مردم رساند.

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، در اولین روز از دهه مبارک فجر صبح امروز مسئولین اداره ها و نهادهای شهرستان با نماینده ولی فقیه در داراب دیدار کردند.

    فرماندار داراب در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دستاوردهای به وجود آمده از این حرکت انقلابی را ارزشمند خواند و گفت: امروز حضور مردم در تعیین سرنوشت خود بسیار مهم است که قبل از انقلاب شاهد آن نبودیم.

    قاسمپور دهه فجر را دهه استقلال دانست و افزود: امام با ورورد تاریخی خود، ملت را از یوغ ستمشاهی و دنیای کفر و استکبار رها کرد. پیروزی انقلاب سراسر خیر و برکت برای نظام اسلامی بود؛ دورترین و صعب العبورترین مناطق از امکانات بهره مند شدند و این خدمات باید بازگو شود.

    نماینده عالی دولت در داراب با انتقاد از مدیرانی که به صورت جزیره ای عمل می کنند گفت: در جلسات مختلف کمیته ای تحت عنوان کارگروه ارزیابی داریم تا مشخص شود کدام مدیر با مردم و روستاییان در ارتباط است. بعضی از اداره ها برای برنامه های خوبی مثل دهه فجر بی تفاوت هستند.

    قاسمپور افزود: در این جلسه قصد داشتم مدیران سهل انگار را معرفی کنم اما پشیمان شدم. اگر مدیری در جلسات شرکت نکند انتظار همکاری از طرف من را نداشته باشد.

    فرماندار داراب در ادامه به پروژه های عمرانی دهه فجر اشاره کرد و افزود: در دهه فجر امسال ۹۳ پروژه با اعتباری معادل ۸۳ میلیارد تومان به بهره بداری خواهد رسید. وی در ادامه از حضور معاون استاندار در داراب خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده در تاریخ ۱۸ بهمن ماه با حضور مهندس رضائیان معاون عمرانی استاندار فارس شاهد افتتاح و کلنگ زنی چند طرح مهم در شهرستان خواهیم بود.

    حجه الاسلام صادقی امام جمعه داراب در این جلسه  ضمن تبریک ایام دهه فجر؛ ویژگی های انقلاب را تشریح کرد و گفت: انقلاب ایران اسلامی در دنیا تنها انقلابی است که بر پایه مذهب شکل گرفت و انقلاب اقتصادی و کارگری و … نبود.

    حجه الاسلام صادقی اظهار داشت: یکی از ویژگی های انقلاب پیروی بی قید و شرط از مذهب بود. دومین ویژگی انقلاب اسلامی ایران، نفوذ ولایت و رهبری بود. امام مرجع جامع الشرایطی بود که در علوم فراوانی اهل نظر بود. امام یک نفوذ خاصی داشت که در هیچ رهبر جهانی وجود ندارد.

    وی ویژگی سوم را فراقشری بودن انقلاب عنوان کرد و افزود: انقلابی که در ایران رخ داد وابسته به طیف و گروه خاصی نبود و  فراگیری قشری داشت.

     

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.