چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • امام جمعه داراب در دیدار با خبرنگاران: هر مسوولی از خبرنگاران دوری کند ضرر خواهد کرد

    شناسه : 4050 ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰:۳۸ 915 بازدید ارسال توسط :

    همزمان با هفته  خبرنگار جمعی از خبرنگاران  و فعالین رسانه ای شهرستان داراب با امام جمعه داراب دیدار کردند.      به گزارش پایگاه خبری عصر داراب، حجت الاسلام صادقی رسالت خبرنگاران رامهم ارزیابی کرد و گفت:رسالتی که برعهده خبرنگاران گذاشته شده بسیارمهم و ارزشمنداست و نباید ان را کم اهمیت دانست. هرکسی در راستای […]

    امام جمعه داراب در دیدار با خبرنگاران: هر مسوولی از خبرنگاران دوری کند ضرر خواهد کرد
    پ
    پ

    همزمان با هفته  خبرنگار جمعی از خبرنگاران  و فعالین رسانه ای شهرستان داراب با امام جمعه داراب دیدار کردند.      به گزارش پایگاه خبری عصر داراب، حجت الاسلام صادقی رسالت خبرنگاران رامهم ارزیابی کرد و گفت:رسالتی که برعهده خبرنگاران گذاشته شده بسیارمهم و ارزشمنداست و نباید ان را کم اهمیت دانست. هرکسی در راستای خدمت به مردم قدمی بردارد و قلمی  بزند خداوند محبت او را در قلوب دیگران القا میکند.

    وی در ادامه افزود: خبرنگاران باید محکم ترین و ثابت ترین اقوال را بگویند و مردم هم وظیفه دارند بهترین را انتخاب کنند.

    صادقی عدم ارتباط مسولین باخبرنگاران را مضر دانست و افزود: قاعده ای کلی وجود دارد که هر کسی در هرجایی مسولیتی قبول میکند مایل است موفق ترین باشد و یکی از عوامل موفقیت آگاهی رسانی است. حالا چطور است که مسوولین در داراب این کار را نمیکنند! هر مسوولی از خبرنگاران دوری کند ضرر خواهد کرد.

    حجه الاسلام صادقی با انتقاد از عدم ارتباط نماینده با خبرنگاران  افزود:  یکی از دلایلی که نماینده قبلی ضربه خورد این بود که روابط عمومی خوبی نداشت و مردم به او دسترسی نداشتند. نماینده فعلی باید از این موضوع درس بگیرد. اگر نماینده ای در چندین دوره وارد مجلس شود به نفع مردم است چراکه مجلس ظرفیت بالایی دارد.

    صادقی بااشاره به نقش اگاهی رسانی خبرنگاران گفت:سال گذشته اگر اطلاع رسانی خبرنگاران نبود همه وسایل تصفیه خانه را برده بودند و یا با پیگیری خبرنگاران؛ ۵ کیلومتر از ۱۱ کیلومتر جاده دوبانده جنت شهر را در مهر ماه تحویل خواهندداد.

    امام جمعه داراب  اختلافات داخلی جناح های سیاسی  در داراب را مضر دانست  گفت: در شهرستان داراب افراد به دنبال خط و خطوط هستند ولی الان کمتر شده؛ گاهی بین خود ما مسولین هم اختلافی پیش می آید ولی باید در مورد مشکلات داخلی اختلافات چپی و راستی را کنار بگذاریم ؛ اینکه اصفهان قطب صنعتی شده به این دلیل است که همه مسولین بایکدیگر متحد هستند ولی در استان فارس نماینده های مجلس هم باهم اختلاف دارند و این به نفع مردم نیست.

    امام جمعه داراب خطاب به رئیس اداره ارشاد گفت: خبرنگاران باید کانون و جایگاهی داشته باشند و یکی از عوامل موفقیت و پیشرفت در داراب حمایت از این قشر است.

     

    گفتنی است؛ دراین جلسه خبرنگاران مشکلات و دغدغه های خود را با امام جمعه در میان گذاشتند. عدم توجه مسولین به اهمیت آگاهی رسانی و در نتیجه بی اعتمادی به خبرنگاران و امنیت شغلی و مالی از مهمترین مشکلات مطرح شده در این دیدار بود.DSC07434 (Copy) (Copy) DSC07435 (Copy) (Copy) DSC07436 (Copy) DSC07437 (Copy) DSC07438 (Copy) (Copy) DSC07440 (Copy) DSC07465 (Copy)

     

     

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “امام جمعه داراب در دیدار با خبرنگاران: هر مسوولی از خبرنگاران دوری کند ضرر خواهد کرد”
    1. امیدوارم پس ازشنیدن مشکلات خبرنگاران امام جمعه محترم چاره اندیشی کنند.
      هفته خبرنگارمبارک

    2. بسیار مناسب است که نشست مشترکی با حضور اصحاب رسانه، فعالان اجتماعی، امام جمعه محترم، فرماندار محترم و نماینده مردیم شریف داراب در مجلس برگزار شود تا انسجام پیشین مجدداً احیا شود.
      به نظر می رسد کمی فاصله بوجود آمده و همه باید تلاش کنند تا این فاصله برداشته شود.
      اختلاف فی مابین برخی از رسانه ها با مدیران شهرستان به نفع هیجکس نیست…………
      یک نفر ریش سفیدی کند….