پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • امام جمعه داراب خطاب به رئیس جمهور: استاندار جدید فارس باید توانمند باشد و بدنبال گروه گرایی نباشد

    شناسه : 144 ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 847 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش خبرنگار عصر داراب، مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته داراب با حضور مردم روزه دار شهرستان داراب به امامت حجه الاسلام و المسلمین صادقی امام جمعه شهرستان در مصلی نماز جمعه برگزار گردید. امام جمعه داراب در خطبه اول ضمن اشاره به در پیش بودن ایام شهادت امیر المومنین امام علی (ع) […]

    امام جمعه داراب خطاب به رئیس جمهور: استاندار  جدید فارس باید توانمند باشد و بدنبال گروه گرایی نباشد
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار عصر داراب، مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته داراب با حضور مردم روزه دار شهرستان داراب به امامت حجه الاسلام و المسلمین صادقی امام جمعه شهرستان در مصلی نماز جمعه برگزار گردید. امام جمعه داراب در خطبه اول ضمن اشاره به در پیش بودن ایام شهادت امیر المومنین امام علی (ع) با احادیث و روایاتی برخی از فضیلت ها و مناقب آن امام همام را بیان کرد.
    وی در خطبه دوم به استعفای استاندار فارس اشاره کرد و خطاب به رئیس جمهور و وزیر کشور گفت:
    مردم استان فارس از ریاست محترم جمهوری درخواست دارند که فردی شایسته ، معتقد به مبانی نظام اسلامی و ولایت فقیه، دارای توانمندی مدیریتی در زمینه های مختلف را برای تصدی عالی ترین نماینده دولت در استان فارس برگزیند. وی در ادامه بیان کرد: فردی که برای تصدی استانداری فارس انتخاب می کنید فردی توانمند و آشنا با وضعیت استان فارس باشد.
    حجه الاسلام صادقی با اشاره به انتخاب برخی استانداران در دولت های گذشته گفت: گاهی فردی بعنوان استاندار انتخاب می شد که شایستکی وتوانایی نداشت و و بعد هم این استان را رها کرد و رفت، شخصی باشد که شایسته این استان باشد
    وی در ادامه افزود: استاندار جدید باید دردهای مردم را بداند و با مشکلات مردم دست و پنجه نرم کرده باشد، نه فردی که توانایی نداشته باشد و بدنبال گروه گرایی باشد.
    وی در ادامه با اشاره به نامگذاری اخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس گفت : با توجه به اینکه در تقویم ها ماه مبارک رمضان امسال ۳۰ روز و روز سی ام مصادف با اخرین جمعه ماه مبارک رمضان است و احتمال دارد ماه رمضان ۲۹ روزه باشد و باعث بروز مشکلاتی در برگزاری مراسم روز قدس امسال شود، تصمیم گرفته شده است که مراسم روز قدس امسال در جمعه آینده یعنی ۲۳ ماه رمضان برگزار شود.
    در حاشیه نماز جمعه این هفته :
    – با توجه به استعفای استاندار فارس عده ای از مردم با امضای طوماری خطاب به ریاست جمهوری انتخاب فردی با ویژگیهایی که در آن طومار ذکر شده بود برای پصدی استانداری فارس درخواست کردند.
    در این طومار که به امضای شماری از مردم رسید امده است : برخی از ویژگیهایی ضروری برای تصدی مسئولیت فوق به محضرتان تقدیم می دارد: ۱- التزام به مبانی انقلاب اسلامی و واطاعت از ولایت فقیه ۲- اعتقاد عملی به شعار تدبیر و اعتدال ۳- توانمند و آشنا به وضعیت فارس با توجه به ویژگیهای خاص این استان ۴- عدم تعدی از خطوط قرمز و عدم همراهی با فتنه گران ۵- توانمندی مدیریتی در زمینه های عمرانی – اقتصادی – سیاسی – فرهنگی و … ۶- تعامل مثبت با ائمه جمعه و نهادهای انقلابی .
    در پایان امده است : امید است با ملاحظه موارد فوق و معرفی فردی بومی که در درد آشنای این استان باشد زمینه جبران عقب ماندگی استان فرهم شود.
    – به مناسبت روز اکرام ایتام (میلاد امام حسن مجتبی (ع) پایگاه جذب حامی جهت فرزندان بی سرپرست (ایتام) در حاشیه مراسم نماز جمعه دائر گردید که تعدادی از همشهریان با مراجعه به این پایگاه مسئولیت کمکهای مالی به ایتام شهرستان را به عهده گرفتند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.