پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2002 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • امام جمعه داراب با انتقاد از تغییر مدیران شهرستان: آقای انصاری شما نمی توانید بگویید من کاری به این نقل و انتقالات ندارم/گزارش تصویری

    شناسه : 3650 ۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱ 836 بازدید ارسال توسط :

      امام جمعه داراب در خطبه های نماز عید فطر  با خطاب قرار دادن نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از تغییر مدیران شهرستان انتقاد کرد. به گزارش  عصر داراب حجه الاسلام صادقی گفت: نمی دانم ایشان اینجا هستند یا نه چون ما تا کنون خدمت ایشان نرسیده ایم. تغییر و نقل و انتقالات در […]

    امام جمعه داراب با انتقاد از تغییر مدیران شهرستان:  آقای انصاری شما نمی توانید بگویید من کاری به این نقل و انتقالات ندارم/گزارش تصویری
    پ
    پ

     

    امام جمعه داراب در خطبه های نماز عید فطر  با خطاب قرار دادن نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از تغییر مدیران شهرستان انتقاد کرد.

    به گزارش  عصر داراب حجه الاسلام صادقی گفت: نمی دانم ایشان اینجا هستند یا نه چون ما تا کنون خدمت ایشان نرسیده ایم. تغییر و نقل و انتقالات در ادارات عادی است اما اینکه یک گزینه ضعیف تر از روی خط و خطوط و جناح جایگزین شود قابل قبول نیست. اگر استاندار، فرماندار، وزیر کشور، مدیرکل یا هر مسئول دیگری بخواهد این کار را انجام دهد غلط است.

    امام جمعه داراب در ادامه افزود: من قبلا به آقای دکتر احمدی گفتم این کارها را نکنید اما گفتند من تیمی برای این کار ندارم اما دروغ بود و دودش در چشم خودش رفت و مردم بعد از چهار سال پاسخ دادند. آقای انصاری شما نمی توانید بگویید من کاری به این نقل و انتقالات ندارم. در این نقل و انتقالات نه فرماندار ضرر می کند نه دیگر مسئولین اما شما قطعا ضرر می کنید.

    وی سپس افزود: شما نمی توانید از جلسات عمومی، نماز جمعه، نماز عید فطر، روز قدس و غیره فاصله بگیرید شما باید به عنوان نماینده در صحنه ها باشید.

    صادقی با اشاره به مشکلات جاده ترانزیت داراب بندرعباس گفت: شما بهتر است به فکر مشکلات راه باشید. داراب به بن بست رسیده است و دیگر کسی برای رفتن به بندرعباس از داراب عبور نمی کند. آقای احمدی در زمینه راه یک سری پیگیری هایی کردند و جاده پلیس راه تا زرین دشت انجام شد اما چند ماه به انتخابات برای اینکه ایشان رای نیاورد کار را تعطیل کردند. اما الحمدالله بعد از انتخابات شروع شد و الان رو به اتمام است.

    وی با بیان پیگیری های حوزه راه در دوره گذشته گفت: شهرهای دیگر با هم متحد هستند و فارغ از خط و جناح برای پیشرفت تلاش می کنند اما در این شهر غریبه ها می آیند و از این موقعیت استفاده می کنند و از ما سواری می گیرند چون به فکر ما نیستند.

    حجت الاسلام صادقی گفت: استاندار می خواهد اینجا سر و صدا نباشد چه کار دارد که چه می شود تا ما نخواهیم آنها کاری نمی کنند. در این شهر کسی حرفی نمی زند و پیگیر مشکلات نیست.

    نماینده ولی فقیه در داراب با اشاره به بیکاری جوانان افزود: من مایل هستم نماینده ما چند دوره در مجلس باشد و تنها راهش این است که با مردم همراه باشد. این مردم خیلی صبور و ساکت هستند. بیکاری مردم را فلج کرده است و در هر خانواده ای چند جوان تحصیل کرده بیکار است. آقای رییس جمهور میفرمایند ما یک میلیون و ۲۰۰ هزار شغل ایجاد کردیم چرا ما هیچ سهمی نداریم.بروید در زندان داراب ببینید اکثر جوان های تحصیل کرده ما در زندان هستند.

    وی  به نیاز مردم به ساخت بیمارستان دوم گفت: هر چند کارهای خیلی خوبی در حوزه بهداشت و درمان شده است اما هنوز مردم ما در صف های طولانی بیمارستان مانده اند. جدیدا می گویند بیمارستان دوم توجیه اقتصادی ندارد چطور ندارد؟ این مردم نیاز دارند.

    امام جمعه داراب در ادامه افزود: دست همه مسئولین را می بوسم چرا ما با وجود این همه گل محمدی و انجیر و غیره یک صنایع تبدیلی نداریم، در ورودی های داراب یک تقاطع غیر هم سطح وجود ندارد. همه شهرها چهار بانده شده است سهم داراب چه بوده است. فقط به دنبال تغییر مدیران و خط و جناح هستیم.

    وی با اشاره به  تأخیر در اصلاح خط مرزی  داراب و استهبان گفت: استانداری در دولت آقای احمدی نژاد به نامه وزارت کشور جواب ندادند این دولت هم به ما وعده دروغ دادند و هیچ اقدامی انجام نشد. وزارت کشور سه خط مرزی برای ما تعیین کردند اما استانداری جواب نمی دهد. من از مردم و مسئولین می خواهم نسبت به مسائل شهر حساس باشید و پیگیری کنید.

     

    DSC04358 (Copy) DSC04370 (Copy) DSC04371 (Copy) DSC04378 (Copy) DSC04386 (Copy) DSC04387 (Copy) DSC04392 (Copy) DSC04395 (Copy) DSC04398 (Copy) DSC04434 (Copy) DSC04460 (Copy) DSC04466 (Copy) DSC04469 (Copy) DSC04478 (Copy)

    DSC04296 (Copy) DSC04302 (Copy) DSC04334 (Copy) DSC04303 (Copy)

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “امام جمعه داراب با انتقاد از تغییر مدیران شهرستان: آقای انصاری شما نمی توانید بگویید من کاری به این نقل و انتقالات ندارم/گزارش تصویری”
    1. سلام،خدمت جناب انصاری بگم که بار کج هیچگاه به مقصدنخواهد رسید.