پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • امام‌جمعه شیراز تأکید کرد: پتروشیمی‌ها را محکم برای فارس نگاه خواهیم داشت

    شناسه : 9433 ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰ 841 بازدید ارسال توسط :

    *درخواست از قرارگاه خاتم‌الانبیاء نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در خطبه های نماز جمعه ۱۸ مردادماه با تأکید بر اینکه اقتصاد باید درون‌زا باشد، اظهار داشت: در این راستا دلمان نباید به قرارداد کشورهای خارجی خوش باشد. به گزارش عصر داراب به نقل از خبرگزاری فارس؛ امام‌جمعه شیراز خاطرنشان کرد: ازجمله برکات ارزشمند اقتصاد درون‌زا، […]

    امام‌جمعه شیراز تأکید کرد: پتروشیمی‌ها را محکم برای فارس نگاه خواهیم داشت
    پ
    پ

    *درخواست از قرارگاه خاتم‌الانبیاء

    نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در خطبه های نماز جمعه ۱۸ مردادماه با تأکید بر اینکه اقتصاد باید درون‌زا باشد، اظهار داشت: در این راستا دلمان نباید به قرارداد کشورهای خارجی خوش باشد.

    به گزارش عصر داراب به نقل از خبرگزاری فارس؛ امام‌جمعه شیراز خاطرنشان کرد: ازجمله برکات ارزشمند اقتصاد درون‌زا، بنزین است و حرکتی که قرارگاه خاتم انجام داد و پالایشگاه مخصوص بنزین را از میعانات گازی در بندرعباس راه‌اندازی کرد؛ این یک الگوی موفق در بحث اقتصاد درون‌زا محسوب می‌شود.

    وی ادامه داد: تولیدی این پالایشگاه به حدی بوده که علاوه بر تأمین نیازهای داخلی، قابلیت صادر شدن دارد لذا به‌جای اینکه نفت سیاه بفروشیم که آمریکا مانع شود، بنزین می‌فروشیم.

    این استاد دانشگاه از مسؤولین قرارگاه خاتم‌الانبیاء در باب پتروشیمی‌های استان فارس نیز درخواست کرد اقدام ارزشمند پالایشگاه بنزین در بندرعباس را در سومین حرم اهل‌بیت (ع) نیز انجام دهند تا باعث رونق در استان شود.

    دژکام تصریح کرد: مجموعه قرارگاه خاتم سربازهای امام زمان (عج) و امام حسین (ع) هستند که درخواست تکمیل پتروشیمی‌ها را از ایشان داریم و ما هم در سومین حرم اهل‌بیت (ع)، دعاگوی آن‌ها خواهیم بود.

    امام‌جمعه شیراز تأکید کرد: پتروشیمی‌ها را محکم برای فارس نگاه خواهیم داشت و از مسئولان استان نیز می‌خواهیم از آن، حمایت جدی کنند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.