جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • با حضور معاون استاندار فارس؛ چند پروژه های عمرانی در شهرستان داراب افتتاح شد

    شناسه : 14685 ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲ 296 بازدید ارسال توسط :

    در هشتمین روز از دهه فجر و با حضور دکتر کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، دکتر عسکری نماینده مردم در مجلس، فرماندار ویژه شهرستان داراب و دیگر مسئولین چند پروژه عمرانی در نقاط مختلف شهرستان داراب افتتاح و یا کلنگ زنی شد. دکتر کریمی معاون استاندار فارس به همراه نماینده مردم در […]

    با حضور معاون استاندار فارس؛ چند پروژه های عمرانی در شهرستان داراب افتتاح شد
    پ
    پ

    در هشتمین روز از دهه فجر و با حضور دکتر کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، دکتر عسکری نماینده مردم در مجلس، فرماندار ویژه شهرستان داراب و دیگر مسئولین چند پروژه عمرانی در نقاط مختلف شهرستان داراب افتتاح و یا کلنگ زنی شد. دکتر کریمی معاون استاندار فارس به همراه نماینده مردم در مجلس، فرماندار داراب و دیگر مسئولین با  حضور در گلزار شهدا داراب با با شهدای والا مقام دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

    افتتاح مدرسه ۴ کلاسه و سردخانه ۱٠٠٠ تنی در بخش جنت

    افتتاح آموزشگاه خیر ساز ۴ کلاسه روستای خیر آباد با مساحت ۵۶۸٠ متر مربع و زیربنای ۲۵٠ متر و سردخانه بالای صفر درجه خانم حلیمه فولاد با ظرفیت یک هزار تن  در جنت شهر این  سرد خانه ۱۰۰۰ تنی با تسهیلات  ۱۵ میلیارد تومانی ساخته شده و برای ۲٠ نفر  بصورت مستقیم ایجاد اشتغال نموده است این سردخانه  در برخی فصل ها ظرفیت ایجاد اشتغال برای  به ۱٠٠ نفر دارد.

    افتتاح گلخانه ۵۱۸۴ متری سبزی و صیفی جات در دشت پیرغیب بخش فسارود

    افتتاح طرح گلخانه سبزی و صیفی جات سید عباس پورشهید با مساحت ۵ هزار و ۱۸۴ متر مربع در دشت پیرغیب بخش فسارود؛ این طرح با تسهیلات ۴۹ میلیارد ریالی با مشارکت بانک کشاورزی اجرا شده که منجر به اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۱۵ نفر گردیده است.

    افتتاح گازرسانی به ۵ روستای داراب با اعتبار ۱۲۹ میلیارد تومان در بخش رستاق

    با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، طرح گازرسانی به شهرک شکاری، شهرک شهدای عشایر، بیخ و بنگل، شهرک ولی عصر و قلعه بیابان به بهره برداری رسید.

    این طرح گازرسانی با اعتبار ۱۲۹ میلیارد تومان اجرا شده که شامل ۷۹ کیلومتر شبکه گذاری، ۲ دستگاه ایستاه تقلیل فشار و ۱۲٠٠ انشعاب است.

    در حال حاضر ۹۷ درصد از مناطق شهرستان داراب، متصل به شبکه سراسری گاز می باشد.

     

     

    افتتاح  آسفالت معابر

    افتتاح طرح های  آسفالت ۱۹ هزار متر مربع از معابر روستای قلعه بیابان داراب با اعتبار ۳ میلیارد و ۸٠٠ میلیون تومان از محل اعتبارات قیر رایگان و مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن و آسفالت ۴۵ هزار متر مربع از معابر مسکن مهر جنت شهر با اعتبار ۹ میلیارد تومان که در مدت سه ماه انجام شده است.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.