پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • افتتاح مجتمع خیر ساز دست های مهربان داراب/ دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:درمانگاه حق مردم داراب است و در هفته تأمین اجتماعی افتتاح می شود

    شناسه : 8104 ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷ 1982 بازدید ارسال توسط :

    آئین افتتاح مجتمع خیر ساز دست های مهربان داراب با حضور ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز پنجشنبه۲۳ آذرماه  برگزار شد. ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین افتتاح مجتمع خیریه دست های مهربان  د ر داراب همدلی و تلاش را  دو نیاز امروز جامعه دانست و گفت: در ایران […]

    افتتاح مجتمع خیر ساز دست های مهربان داراب/  دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:درمانگاه حق مردم داراب است و  در هفته تأمین اجتماعی افتتاح می شود
    پ
    پ

    آئین افتتاح مجتمع خیر ساز دست های مهربان داراب با حضور ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز پنجشنبه۲۳ آذرماه  برگزار شد.

    ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین افتتاح مجتمع خیریه دست های مهربان  د ر داراب همدلی و تلاش را  دو نیاز امروز جامعه دانست و گفت: در ایران امروز نیاز داریم که همه ما  سرشار از  امید با هم همکاری کنیم، برخیزیم و تلاش کنیم و باهم مسائل و کارها را پیش ببریم.

    ربیعی ساخت مجتمع خیر ساز در داراب را نتیجه همکاری بین مردم و دستگاه های اجرایی عنوان کرد و افزود: این مرکز که  امروز  افتتاح می شود نمونه بارز  یک همکاری بین مردم، دستگاههای دولتی و روح خیر جمعی بخشی از خیرینی است که امروز این مرکز را ایجاد کرده اند.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با قدردانی از کار خیر خانئاده بهمنی در ساخت این مجتمع خیریه دست های مهربان گفت: این مؤسسه را  جناب آقای بهمنی و پسران و همسرشان  و کمک سایر خیرینی که در شهر بودند در کنارشان ایستادند، این مرکز را ایجاد کردند ما نیاز داریم که امروز بیش هر زمان دیگری به هم توجه کنیم.

    ربیعی ایرانی را در برابر ایرانی مسئول دانست و افزود: نباید جاماندگان  بیگناه و بی تقصیر مورد بی توجهی قرار گیرند، نباید کسی جا بماند، ما باید بدانیم که ایرانی مسئول همه ایرانی هاست و ما همه مسئول همدیگر هستیم. ما گروه هایی داریم که ناخواسته با معلولیت بدنیا می آیند یا به هر دلیلی فاقد والدین میشوند ما در مقابل آنها مسئولیم ما باید پدر و مادر همه بچه هایی باشیم که فاقد والدین هستند و این نقش را برای آنها ایفا کنیم، این اخلاق و رسالت ماست.

    دکتر ربیعی داشتن درمانگاه، بیمارستان تأمین اجتماعی  را حق مردم داراب دانست و گفت: درمانگاه حق شماست و حتما در هفته تأمین اجتماعی افتتاح می شود و درخصوص ساخت  بیمارستان هم بررسی  خواهم کرد.

    ربیعی در خصوص تکمیل ورزشگاه کارگران هم گفت: با کمک نماینده شهرستان سعی خواهیم کرد مشکل ورزشگاه را به سرانجام برسانیم.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز امیدواری کرد تا با برنامه ریزی نرخ بیکاری در شهرستان داراب کاهش یابد.

    گفتنی است در این مراسم محسنی بند پی مدیر عامل بهزیستی کشور، وجمعی از مدیران  استانی و شهرستانی، نماینده داراب و زرین دشت در مجلس، خیر محترم جناب بهمنی و تعدادی از مردم داراب حضور داشتند.

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.