جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • افتتاح طرح های کشاورزی بخش فورگ شهرستان داراب در دهه مبارک فجر

    شناسه : 6361 ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 1269 بازدید ارسال توسط :

    سه واحد مرتبط با صنایع تبدیلی با حضور فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی، مدیران ادارات و مسئولین محلی در بخش فورگ شهرستان داراب افتتاح و بهره برداری از آن آغاز گردید. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزیريا، سه واحد مرتبط با صنایع تبدیلی در بخش فورگ به بهره […]

    افتتاح طرح های کشاورزی بخش فورگ شهرستان داراب در دهه مبارک فجر
    پ
    پ

    سه واحد مرتبط با صنایع تبدیلی با حضور فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی، مدیران ادارات و مسئولین محلی در بخش فورگ شهرستان داراب افتتاح و بهره برداری از آن آغاز گردید.

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزیريا، سه واحد مرتبط با صنایع تبدیلی در بخش فورگ به بهره برداری رسید.

    مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب در این مراسم با تبریک ایام ا . . دهه فجر انقلاب اسلامی از جمله طرحهای مورد افتتاح را شامل سرد خانه  ۱۰۰۰ تنی بالای صفر، واحد تولید سبد میوه با ظرفیت تولید ۱۲۰۰ هزار سبد در سال ، بسته بندی و سورتینگ مرکبات عنوان نمود . سیدی اظهار داشت این طرحها توسط یکی از جوانان خوش فکر و کار آفرین شهرستان در قالب شرکت کشت و صنعت و بازرگانی مزرعه سبز صفا ( FGS ) اجرا گردیده است . مدیر شهرستان با اشاره به اینکه انجام این طرحها بدون استفاده از تسهیلات دولتی و با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان توسط مجری طرح آقای مهدی صفایی صورت گرفته است عنوان نمود با بهره برداری از این طرحها زمینه اشتغال زایی ۸۰ نفر بصورت مستقیم فراهم شده است .

    فرماندار شهرستان در این مراسم با تشکر از فعالیتهای صورت گرفته توسط خانواده محترم صفایی خواستار همکاری و حمایت همه جانبه مدیران شهرستانی از سرمایه گذاران در راستای حل معضل بیکاری شدند . قاسمپور با اشاره به اینکه حمایت از بخش خصوصی و کسانیکه در راستای ایجاد اشتغال فعالیت می کنند می تواند باعث ایجاد انگیزه بیشتر در جهت سرمایه گذاری در شهرستان شود اظهار داشت با این روند جلو بسیاری از جرائم و آسیب های اجتماعی گرفته می شود.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.