شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • اعلام وضعیت قرمز در شهرستان داراب/تشدید نظارت ها و اعمال محدودیت ها

    شناسه : 11948 ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 635 بازدید ارسال توسط :

    وضعیت شهرستان داراب به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و کاهش حساسیت شهروندان به حالت قرمز در آمد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان داراب، ابراهیم رسولی با بیان اینکه بسیاری از مردم وضعیت را عادی قلمداد کردند و در عین بی‌توجهی به اصول بهداشتی، […]

    اعلام وضعیت قرمز در شهرستان داراب/تشدید نظارت ها و اعمال محدودیت ها
    پ
    پ

    وضعیت شهرستان داراب به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و کاهش حساسیت شهروندان به حالت قرمز در آمد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان داراب، ابراهیم رسولی با بیان اینکه بسیاری از مردم وضعیت را عادی قلمداد کردند و در عین بی‌توجهی به اصول بهداشتی، در اماکن مختلف حاضر می‌شوند، گفت: کاهش حساسیت و عادی انگاری مردم و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی باعث شده است وضعیت شهرستان “از حالت هشدار به قرمز” تغییر یابد.

    وی یادآور شد: با توجه به شروع فصل پاییز و همچنین در پیش بودن زمستان و سرد شدن هوا و شروع دوره بیماری آنفلوآنزا ، ضرورت نظارت هر چه بیشتر برای پیشگیری از ابتلای افراد به بیماری کووید۱۹ در شهرستان احساس می‌شود.

    رسولی گفت: نظارت و بازرسی در حوزه ادارات، اصناف، بازار ،مراکز عمومی و مدارس افزایش می یابد و محدودیت ها نیز افزایش خواهد یافت.

    معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان داراب در پایان ضمن تاکید به برخورد جدی با اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، خطاب به شهروندان گفت: خطر بیماری کرونا را جدی بگیرند و  استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات را فراموش نکنند.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.