جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • اعضا جدید هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر داراب انتخاب شدند/ عبداللهی بار دیگر کرسی ریاست شورا را در اختیار گرفت

    شناسه : 4382 ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲ 870 بازدید ارسال توسط :

    در جلسه ای که امروز ۱۱ شهریور ماه با حضور قاسم پور فرماندار شهرستان داراب  تشکیل شد، اعضا جدید  هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر داراب انتخاب شدند. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز؛ در این جلسه که در آخرین سال فعالیت شورای چهارم در محل این شورا برگزار شد؛ حاج اکبر عبداللهی با اکثریت […]

    اعضا جدید هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر داراب انتخاب شدند/ عبداللهی بار دیگر کرسی ریاست شورا را در اختیار گرفت
    پ
    پ

    در جلسه ای که امروز ۱۱ شهریور ماه با حضور قاسم پور فرماندار شهرستان داراب  تشکیل شد، اعضا جدید  هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر داراب انتخاب شدند. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز؛ در این جلسه که در آخرین سال فعالیت شورای چهارم در محل این شورا برگزار شد؛ حاج اکبر عبداللهی با اکثریت قاطع آراء برای دومین سال پیاپی بعنوان رئیس شورای اسلامی شهر داراب انتخاب شد. همچنین در این جلسه آقایان رمضان بی ریا بعنوان نایب رئیس، کریم محمدی  خزانه دار  و محمد باقر مهاجر به عنوان  منشی  شورای شهر داراب  انتخاب شدند.
    قاسم پور فرماندار شهرستان داراب در این جلسه گفت: در سایه وحدت و همدلی که بین اعضا شورای شهر داراب وجود داشت سبب شد تا موفقیت های فراوانی در شهر داراب حاصل شود.
    وی با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: فعلا موضوع انتخابات را باید کنار گذاشت و اعضاء شورا سعی کنند به مشکلالت مردم و شهر رسیدگی کنند و تا آخرین لحظه ای که در این پست هستند به خدمت رسانی به مردم ادامه دهند. فرماندار داراب در ادامه از عدم اطلاع رسانی به موقع شورا انتقاد کرد و گفت:علیرغم اینکه در مدت فعالیت این شورا کارهای در خور توجهی انجام شده اما متأسفانه این شورا در اطلاع رسانی به مردم قدری ضعیف عمنل کرده که باید در دور جدید فعالیت این نقص بر طرف شود.
    عبداللهی رئیس شورای شهر داراب هم در این جلسه در خصوص مهمترین فعالیت های شورا در یک سال گذشته گفت: در سال گذشته اتفاقات خوبی در این شهر افتاد از جمله: بازگشایی خیابان پیروزی و کوچه شهید زاهدی،آسفالت و بتون ریزی معابر، شروعارک آیت ا… شیرازی، ادامه پارک ساحلی، شروع پارک تدبیر و امید، و اتمام کانال میدان دانشگاه.
    وی در خصوص کمر بند غربی گفت: با همت فرماندار و نماینده محترم شهرستان، کمربند غربی به نتیجه رسید  و در حال حاضر پیمانکار در حال کار است و ان شاا… که در سال آخر شورای شهر بتوانیم شاهد آسفالت کمربند غربی هم باشیم.

    عبداللهی به زمین ۷/۵ هکتاری اشاره کمرد و افزود: زمین ۷/۵ هکتاری که در سال ۸۹ موافقتش در مسکن و شهرسازی اخذ شده بود در سال سوم شورا به نتیجه رسید و سند بنام شهرداری صادر شد، امیدواریم بتوانیم با فروش تعدادی از زمین ها جهت آسفالت کوچه های فاز هزینه کنیم.

    وی به برخی از مهمترین پروژه های شهرداری اشاره کرد و گفت: پمپ گاز cng بولوار امام تا یک ماه آینده به اتمام می رسد، فاز اول ترمینال رو به اتمام است، ساختمان آتش نشانی جدید با همت جناب آقای جلیل مجاهد تا یکماه آینده تمام می شود و خودرو آتش نشانی جدید نیز تا دو ماه آینده در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت. ان شا… دوره ۴ ساله شورای شهر با بهترین کارآمدی به پایان برسد.
    عبداللهی در پایان جلسه در خصوص راه اندازی پمپ گاز cng بولوار امام به خبرنگار عصر داراب نیوز گفت: این پمپ گاز پس از آماده سازی یا بوسیله پیمانکار واجد شرایط اداره خواهد که در این صورت آگهی مناقصه آن اعلام خواهد شد که پیمانکار می تواند نیروی انسانی مورد نیاز خود را تأمین کند و اداره آن نیز به عهده خود پیمانکار است و یا توسط شهرداری اداره خواهد شد که در این صورت باید نیروی انسانی مورد نیاز همانند سایر بخش های شهرداری از طریق شرکت صلاحیت دار تأمین شود.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.