پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • اعتراض جمعی از ایثارگران داراب به سخنان نماینده استهبان در مجلس/ داراب بی تدبیر است یا استهبان!!!!

    شناسه : 11978 ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸ 694 بازدید ارسال توسط :

    داراب بی تدبیر است یا استهبان؟!!! جناب آقای دکتر رحیمی استاندار محترم ومردمی فارس سلام علیکم تا به امروز براساس تحقیقات بعمل آمده و اسناد و مدارک موجود. از سال ۱۳۴۳ مسئولین استهبان ۸ اقدام تنش زا که مخل بی نظمی و امنیت محلی وملی بوده است در حوزه قانونی واستحفاظی شهرستان انجام داده که […]

    اعتراض جمعی از ایثارگران داراب به سخنان نماینده استهبان در مجلس/ داراب بی تدبیر است یا استهبان!!!!
    پ
    پ

    داراب بی تدبیر است یا استهبان؟!!!

    جناب آقای دکتر رحیمی
    استاندار محترم ومردمی فارس

    سلام علیکم

    تا به امروز براساس تحقیقات بعمل آمده و اسناد و مدارک موجود. از سال ۱۳۴۳ مسئولین استهبان ۸ اقدام تنش زا که مخل بی نظمی و امنیت محلی وملی بوده است در حوزه قانونی واستحفاظی شهرستان انجام داده که با قانونمندی وصبوری وتدبیر مردم ومسئولین داراب مدیریت شده است.
    که به شرح زیر خدمت حضرت عالی فهرست می نماییم.
    ۱_ استهبان درسال ۱۳۴۳ به صورت غیر قانونی اقدام به تشکیل انجمن عمران ده در دهستان تنگ رود بال داراب واقع در روستای درب قلعه نموده که با اخطار جدی فرمانداری داراب منصرف شدند.
    ۲_ استهبان به صورت غیر قانونی درسال ۱۳۴۵ از دهستان تنگ رود بال شهرستان داراب تا روستای پل شکسته عملیات سرشماری نفوس ومسکن انجام دادند که منشآ مشکلات اجتماعی شدند.
    ۳_ بر خلاف اصول کارشناسی وملاحظات اجتماعی وسپس برخلاف ماده ۷و۱۰ قوانین تقسیمات کشوری در سال‌های ۱۳۵۶ و۱۳۶۶ و۱۳۷۲ خط مرز بین داراب واستهبان را از غرب روستای انجیرک به داخل حوزه داراب آنقدر توسعه دادند که حتی اراضی مردم شهرک فتح المبین داراب و محل فعالیت کشاورزی وکسب ومعاش مردم داراب در حوزه استهبان قرار دادند و منشأ خسارات جانی ومالی وسلب امنیت ازمردم داراب شدند
    وبدتر از آن ازخط مرز غیر قانونی خود عبور نموده وبرخلاف ماده ۱۴ قوانین تقسیمات کشوری ۱۷۰ کیلومتر مربع از اراضی منابع طبیعی داراب از طرف خودشان به نام دولت سند صادر نموده وباعث بی نظمی و هرج ومرج وسرگردانی مردم شده اند.
    ۴_ در سال ۱۳۸۳ مسئولین استهبان با بی تدبیر و از طریق اعمال نظر ونفوذ وبا همکاری آقای جابر مهدی یار حوزه اداری واستحفاظی سد رود بال داراب از داراب خارج ودر حوزه استهبان قرار داد و راه را برای سواستفاده در مدیریت منابع سد رود بال توسط نمایندگان استهبان وفسا هموار نمودند.
    ۵_ در سال ۱۳۸۷ مسئولین استهبان باحضور در حوزه قانونی داراب در محل مزرعه نارسیمیلو با پلاک ۲۲۲۵ کلنگ زنی واگذاری زمین وشهرک سازی انجام دادند وباعث قرار گرفتن مردم داراب درمقابل هم شدند که با تدبیر معتمدین مساله ختم به خیر شد و سپس عنوان کردند ما نمی دانستیم اینجا حوزه داراب بوده است!!!!!!
    ۶_ در سال ۱۳۸۹ دست به یک سلسله اقدامات غیر کارشناسی در منابع آب سد رود بال زده اند که با استناد به نظر فنی و اقتصادی وزارت نیرو فقط باعث حیف ومیل بیت المال و ضربه به اقتصاد ملی کشور است.
    ۷_ در همان بازه زمانی و ادامه آن مصرانه ولجوجانه قصد انتقال برق از ایج به مسافت ۳۴ کیلومتر به مجموعه سد رود بال داراب داشتند که تحقیقات ثابت کرد این برق رسانی غیر اقتصادی فقط برای ایستگاه پمپاژ نبوده. بلکه تامین برق مجموعه سد و مزارع و روستا های متصرف شده بوده که دست داراب از حوزه خودش قطع نمایند.

    ۸_ در مرداد امسال باهدف تعریض و بهبود جاده روستای پل شکسته بی ملاحظه قصد عملیات عمرانی به طول ۲/۵ کیلومتر در حوزه قانونی داراب داشتند وکام صاحبان املاک حاشیه جاده در حوزه استحفاظی داراب تلخ کرده بودند که حدود یک ماه طول کشید تا به آنها فهماندیم زیادخواهی و بی تدبیری وتنش زایی تاچه حد.
    جناب آقای دکتر
    اکنون حضرت عالی قضاوت بفرمایید داراب بی تدبیری می کند یا بعضی از مسئولین استهبان؟
    حضرت عالی مسئول مستقیم جان ومال مردم در قلمرو مدیریتی خودتان هستید و ما از شما استدعا داریم به مسئولین استهبان تذکر ویژه بفرمایید تا هم در ادبیات سخن گفتن و هم در اعمال و رفتار خود رعایت نموده و از حوزه وحومه نفوذ خدماتی بلافصل داراب خارج شوند.
    با احترام
    {{رزمندگان دفاع مقدس شهرستان داراب‌‌}}

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.