چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • اطلاعیه فوری و مهم ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان داراب/ ممنوعیت تردد به استان فارس از مرز های داراب

    شناسه : 12143 ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲ 877 بازدید ارسال توسط :

    ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای شهرستان داراب در اطلاعیه ای از ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی به مبادی ورودی شهرستان و خروج خودروهای بومی خبر داد. به گزارش عصر داراب نیوز؛ بر اساس مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان داراب موارد ذیل از امروز ۱۴ آبانماه ۱۳۹۹ لازم الاجراست. ۱_ مبادی ورودی […]

    اطلاعیه فوری و مهم  ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان داراب/ ممنوعیت  تردد به استان فارس از مرز های داراب
    پ
    پ

    ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای شهرستان داراب در اطلاعیه ای از ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی به مبادی ورودی شهرستان و خروج خودروهای بومی خبر داد.

    به گزارش عصر داراب نیوز؛ بر اساس مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان داراب موارد ذیل از امروز ۱۴ آبانماه ۱۳۹۹ لازم الاجراست.

    ۱_ مبادی ورودی استان فارس از سمت قلاتویه مسدود و از تردد خودروهای غیربومی به داخل استان و خودروهای بومی به خارج استان جلوگیری می شود.

    ۲_مبتلایان به کرونا در صورت عدم رعایت پروتکل های اعلامی و ترک قرنطینه اسامی آنها اعلام عمومی و به جرم تهدید علیه سلامت عمومی مورد پیگرد قضایی قرار می گیرند.

    ۳_ کلیه ادوات موسیقی؛ فیلمبرداری؛ نورپردازی و ماشین عروس در صورت برگزاری مراسم عروسی توقیف می گردد.

    در این جلسه همچنین مصوب شده است در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های بیشتر از قبیل تعطیلی اصناف و مسدود شدن خیابانها اعمال خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.