جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • استقبال سرد کاندیداها از مناظره در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب/ فقط سه نفر در محل مناظره حاضر شدند

    شناسه : 2713 ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 922 بازدید ارسال توسط :

    مناظره انتخاباتی که بنا بود با حضور اکثریت کاندیداهای نمایندگی حوزه های انتخابیه داراب و زرین دشت در محل دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب برگزار شود تنها با حضور سه نفر از نامزدهای انتخابات و با تأخیر یک ساعته برگزار شد. به گزارش خبرنگار عصر داراب که از قضا خود مدیر روابط عمومی این […]

    استقبال سرد کاندیداها از مناظره در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب/ فقط سه نفر  در محل مناظره حاضر شدند
    پ
    پ

    مناظره انتخاباتی که بنا بود با حضور اکثریت کاندیداهای نمایندگی حوزه های انتخابیه داراب و زرین دشت در محل دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب برگزار شود تنها با حضور سه نفر از نامزدهای انتخابات و با تأخیر یک ساعته برگزار شد.
    به گزارش خبرنگار عصر داراب که از قضا خود مدیر روابط عمومی این دانشکده نیز می باشد؛ برای همه نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت نامه ارسال شده بود و علاوه بر آن یصورت تلفنی نیز با خود کاندیداها یا مسوولین ستادهای شان صحبت شده بود اما از میان ۱۸ کاندیدا ۴ نفر خودشان دعوت به شرکت در این جلسه را رد کردند و و ۶ نفر هم شخصا چه بصورت حضوری و یا تلفنی قول مساعد دادند تا در مناظره شرکت کنند که از این ۶ نفر تنها دو نفر یعنی آقایان محسن شایان و دکتر فارسی نژاد در مناظره شرکت کردند و ۴ نفر به وعده خود عمل نکردند که یا قبل از برگزاری جلسه انصراف دادند و یا بدون اطلاع از حضور در این جلسه خودداری کردند، اما از ستادهای برخی کاندیداها که قبلاً وعده داده بودند تا کاندیدایشان در مناظره شرکت کنند تنها ستاد آقای دکتر انصاری به وعده خود عمل نمود و بقیه ستادها علیرغم تماس های مکرر از عمل به وعده خود سر باز زدند. این در حالی است که تا ساعاتی قبل از برگزاری مناظره نیز همچنان برای حضور اعلام آمادگی کرده بودند.
    به گفته مدیر روابط عمومی دانشکده کشاورزی؛ این جلسه که با مجوز رسمی فرمانداری داراب و با حضور جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشکده، بسیج دانشجویی شهرستان، دانشجویان دانشگاه های پیام نور و سایر مراکز دانشگاهی در سالن اجتماعات شهید دکتر رنجبر این دانشکده با حضور آقایان دکتر علیرضا فارسی نژاد، دکتر رضا انصاری و آقای محسن شایان در جوی کاملا منطقی و صمیمانه برگزار شد و کاندیداهای محترم ضمن معرفی و بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص چالش ها و مشکلات دو شهرستان و اهداف خود در مجلس دهم به برخی پرسش های مطرح شده از طرف دانشجویان و حاضرین در جلسه پاسخ دادند.
    وی ضمن انتقاد از خلف وعده این دسته از کاندیداها که باید دلیل عدم شرکت در این جلسه را حضور در روستاها برای جلب آراء مردم و همچنین نگرانی از عدم توانایی در پاسخ به برخی پرسش های احتمالی دانست.

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

     

    SONY DSC

    ثبت دیدگاه

    11 دیدگاه برای “استقبال سرد کاندیداها از مناظره در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب/ فقط سه نفر در محل مناظره حاضر شدند”
    1. اتفاقا خوب بود خبرنگار شما که مدیر روابط عمومی هم هست حداقل دیدگاههای این سه نفر که آمده اند منتقل می نمود وسایت شما هم از این انفعال و بی رمقی و بی تفاوتی و محا فظه کاری خارج می نمود.

    2. واقعا جای تإسف داره اکثر وقتی صحبت از مناظره می شد میزدن زیر قولشون نمیدانم از چه می ترسیدن

    3. نامزدهایی که به وعده خود در دانشکده که درون شهرستان است شرکت نمیکنند فردا چگونه میخواهند مطالبات شهرستان را پاسخگو باشند؟

    4. دمتون گرم.
      خسته نباشین واقعا…
      همین هم خیلی خوبه.
      امیدوارم تو.کاراتون موفق باشین خصوصا مهندس خوب خودمون…..

    5. جناب انصاری که دیر اومد زود هم رفت سوالاتی هم که ازشون پرسیده شد جواب ندادن چون نمیتونست جواب بده چطور بره مجلس واز حق ملت داراب دفاع کنه خدا داند
      بنظر شما چنین آدمی لایق نماینده شدن هست؟

    6. سلام
      خسته نباشید
      مرحبا به آنانی که با شجاعت و جسارت در مناظره شرکت کردند.
      به ویژه دکتر فارسی نژاد که از ابتدا تا انتها در جلسه حاضر بودند و با شفافیت تمام, به سوالات پاسخ دادند.
      زنده باد این روحیه پاسخگویی

    7. مشخصه که بعضیا ترسیده بودند که نیامده اند
      کسی که الان میترسد وای به حضوردر مجلس و بحث با سایر نمایندگان و وزرا
      واویلا بشه
      میگن فارسی نژاد از اول تا آخر بوده راسته؟
      بابا عجب جراتی

    8. به هر حال اینروزا بیشتر کاندیداها به جاهایی میرن که براشون رای داشته باشه. بنده خداها بعضی افراد که بابت آسفالت و آب و … به اینها امید می بندند. به هر حال باید بدون تعصب از جناب فارسی نژاد اصولگرا، جناب انصاری اصلاح طلب و جناب شایان به خاطر حضورشان تشکر کرد.

    9. دکتر فارسی نژاد واقعا لیاقت اینو دارن که برن مجلس…بقیه هم از ترسشون تشریف نیوردن نشونه ی ضعفشون بود

    10. با سلام .با تشکر از این حرکت خوب که واقعا جای بسی امید و دلگرمی برای شهرستان داره. کاش این مناظره بیشتر اطلاع رسانی و در جایی نظیر مرکز شهر برگزار میشد. متاسفانه کسانی که برنامه ای برای حضور در انتخابات نداشته و فقط از روی احساسات در این انتخابات کاندید شده بودند به وفور دیده می شدند. من شخصا از پاسخگویی شفاف دو عزیزی که تا آخرمناظره ماندندتشکر می کنم. وقتی کسانی که از الان بدقولی سرلوحه کار خود قرار داده اند می توانند نماینده ی خوبی باشند .خود قضاوت کنید ودر مرحله ی دوم رای دهید.هرچند که فرصت خوبی برای انتخاب اصلح از بین رفت. تشکر