جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • اسامی پنج نفر برای تصدی استانداری فارس نهایی شد

    شناسه : 153 ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 10877 بازدید ارسال توسط :

    رئیس مجمع نمایندگان استان فارس از نهایی شدن اسامی پنج نفر برای تصدی استانداری فارس در جلسه مجمع نمایندگان این استان خبرداد. به گزارش عصر داراب و به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدرضا رضایی رئیس مجمع نمایندگان فارس در گفت‌وگو با تسنیم، در حاشیه جلسه مجمع نمایندگان استان فارس که برای بررسی انتصاب استاندار جدید […]

    پ
    پ

    رئیس مجمع نمایندگان استان فارس از نهایی شدن اسامی پنج نفر برای تصدی استانداری فارس در جلسه مجمع نمایندگان این استان خبرداد.

    به گزارش عصر داراب و به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدرضا رضایی رئیس مجمع نمایندگان فارس در گفت‌وگو با تسنیم، در حاشیه جلسه مجمع نمایندگان استان فارس که برای بررسی انتصاب استاندار جدید فارس در حضورآیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و آیت‌الله دستغیب نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری تشکیل شد، اظهار داشت: پنج نفر از تعداد بیش از ۱۰ نفر گزینه معرفی شده نهایی شد.

    نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سلایق افراد انتخاب شده طوری است که این افراد مورد توجه دولت هستند بیان کرد: اسامی این افراد که هم بومی و هم غیربومی‌ بوده و دارای سوابق کلان مدیریتی در سطح ملی هستند با نظر آیت‌الله حائری شیرازی و آیت‌الله بهشتی از دیگر اعضای خبرگان رهبری فردا به رئیس جمهور اعلام تا در این هفته رایزنی لازم برای نهایی شدن انتخاب استاندار فارس صورت گیرد.

    رئیس مجمع نمایندگان فارس با اشاره به حضور ۱۶ نماینده از ۱۸ نماینده در جلسه امشب مجمع گفت: به صورت تلفنی نیز نظر این دو نماینده غایب جلسه نیز گرفته شد تا اسامی توسط ۱۸ نماینده قطعی شده باشد.

    رضایی با بیان اینکه در گذشته تمام نگاه‌ها به توسعه استان فارس در بخش کشاورزی بوده و با خشکسالی‌های موجود باید این نگاه تغییر کند،گفت: در وضعیت موجود باید استانداری با نگاه عمرانی منصوب شود تا شرایط استان را درک کرده و بتواند با این رویکرد امور را دنبال کند.

    رئیس مجمع نمایندگان فارس افزود: درست است استاندار به‌عنوان نماینده دولت نگاه سیاسی هم دارد اما نباید نگاه او سیاسی‌کاری باشد.

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “اسامی پنج نفر برای تصدی استانداری فارس نهایی شد”
    1. سلام
      ان شاء الله فردی توانمند بیاد که جبران عقب ماندگی استان بشه

    2. سلام
      اسامی این پنج نفر لطفا منتشر کنیداگر دارید

      • سلام
        اسامی را متأسفانه بصورت شفاف ذکر نکرده اند، در صورت اعلام اسامی حتما در سایت قرار خواهیم داد