جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • از مدارس برتر المپیاد ورزشی سال ۹۵-۹۴ داراب تجلیل شد

    شناسه : 4878 ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۸:۴۳ 1117 بازدید ارسال توسط :

        در مراسمی که در روز شنبه ۱۷/۷/۹۵ و در سالن اجتماعات امام خمینی (ره)  مدیریت آموزش و پرورش داراب برگزار  شد  از مدارس برتر المپیاد ورزشی  سال ۹۵-۹۴ تجلیل شد.  به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش داراب؛ فیروزی  مدیر آموزش و پرورش در این […]

    از مدارس برتر المپیاد ورزشی  سال ۹۵-۹۴  داراب تجلیل شد
    پ
    پ

        در مراسمی که در روز شنبه ۱۷/۷/۹۵ و در سالن اجتماعات امام خمینی (ره)  مدیریت آموزش و پرورش داراب برگزار  شد  از مدارس برتر المپیاد ورزشی  سال ۹۵-۹۴ تجلیل شد. 

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش داراب؛ فیروزی  مدیر آموزش و پرورش در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی و برگزار کنندگان المپیاد ورزشی سال گذشته  گفت : المپیاد ورزشی فرصتی برای ایجاد نشاط و شادابی در بین دانش آموزان است و زمینه کشف استعداد های ورزشی  و توانمندی و خلاقیت دانش آموزان را فراهم می کند.

         روح اله فیروزی در ادامه اضافه کرد :  باید شرایطی فراهم آورد تا المپیاد ورزشی با کمترین هزینه بیشترین بهره وری داشته باشد.

        در این مراسم جمعا از ۴۸ آموزشگاه تجلیل به عمل آمد. در مقطع ابتدایی ۲۱ آموزشگاه ، در مقطع متوسطه اول ۱۴ مدرسه و در مقطع متوسطه دوم از ۱۲ مدرسه و در مدارس غیر دولتی یک آموزشگاه با اهدای لوح سپاس از طرف مدیریت آموزش و پرورش تقدیر گردید.

        همچنین تعداد ۶۲۰ تشویقی وزارتی و ۳۳۰ تشویقی شهرستانی  برای عوامل اجرایی المپیاد ورزشی در سال تحصیلی گذشته صادر گردید و به آنان اهدا شد.

        شایان ذکر است در سال تحصیلی گذشته تعداد ۱۳۰ آموزشگاه در مقاطع تحصیلی مختلف ،المپیاد ورزشی درون مدرسه را برگزار نمودند که نزدیک به  ۱۵ هزار نفر دانش آموزان و ۶۰۰ نفر عوامل اجرایی در این المپیاد ورزشی مشارکت داشتند.

    img-20161008-wa0011 img-20161008-wa0010 %d8%b3%d8%b3%d8%b3

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.