چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • از محمدرضا رستمی، قهرمان کشتی در مسابقات کشورهای اسلامی تجلیل شد

    شناسه : 14350 ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ 911 بازدید ارسال توسط :

    محمدرضا رستمی در کارخانه پنبه جنت شهر شاغل می شود   به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، مراسم تجلیل از کشتی گیر افتخار آفرین دارابی با حضور جمعی از مسئولین و ورزش دوستان دارابی در محل خیریه بهمنی برگزار گردید. در این مراسم که شب گذشته برگزار شد، مقرر شد یک زمین مسکونی به […]

    از محمدرضا رستمی، قهرمان کشتی در مسابقات کشورهای اسلامی تجلیل شد
    پ
    پ

    محمدرضا رستمی در کارخانه پنبه جنت شهر شاغل می شود

     

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، مراسم تجلیل از کشتی گیر افتخار آفرین دارابی با حضور جمعی از مسئولین و ورزش دوستان دارابی در محل خیریه بهمنی برگزار گردید.

    در این مراسم که شب گذشته برگزار شد، مقرر شد یک زمین مسکونی به این قهرمان مدال آور اهدا شود، همچنین تعدادی سکه و مبالغی به این قهرمان کشتی اهدا شد.

    همچنین مقرر شد وی در کارخانه پنبه جنت شهر ( شرکت سورین صنعت پنبه درستکار ) استخدام شود تا با خیال آسوده، بتواند خود را برای مسابقات پیش رو آماده کند.

    محمد درستکار مدیرعامل کارخانه پنبه جنت شهر ضمن تقدیر از این ورزشکار گفت: ما به سهم خودمان، شرایط را برای اشتغال و بیمه این قهرمان فراهم کردیم و امیدواریم مسئولین و کارآفرینان با حمایت هایشان بتوانند راه را برای سایر ورزشکاران و جوانان مستعد این خطه فراهم کنند.

    لازم به ذکر است که محمدرضا رستمی در مسابقات بین المللی همبستگی کشور های اسلامی در رشته کشتی فرنگی ، با غلبه بر رقیبان خود بر سکوی نخست ایستاد و موفق به کسب مدال طلا شد.

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.