سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • از راهنمایان گردشگری داراب در نوروز ۹۵ تقدیر شد

    شناسه : 3047 ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ 895 بازدید ارسال توسط :

    مراسم تقدیر از راهنمایان گردشگری افتخاری و حامیان مالی میراث فرهنگی داراب در ایام نوروز ۹۵  در محل بنای تاریخی مسجد سنگی برگزار شد. به گزارش عصر داراب؛ در این مراسم که جمعی از دوستداران و علاقمندان به میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان داراب حضور داشتند؛ مرادی رئیس نمایندگی میراث فرهنگی داراب ضمن  تشکر از […]

    از راهنمایان گردشگری داراب در نوروز ۹۵ تقدیر شد
    پ
    پ

    مراسم تقدیر از راهنمایان گردشگری افتخاری و حامیان مالی میراث فرهنگی داراب در ایام نوروز ۹۵  در محل بنای تاریخی مسجد سنگی برگزار شد.

    به گزارش عصر داراب؛ در این مراسم که جمعی از دوستداران و علاقمندان به میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان داراب حضور داشتند؛ مرادی رئیس نمایندگی میراث فرهنگی داراب ضمن  تشکر از راهنمایان گردشگری که در ایام نوروز ۹۵ سهم بسزایی  که در معرفی و شناساندن داراب به عنوان یکی از شهرهای باستانی ایران  داشته اند هدف از جذب راهنمایان گردشگری  را توسعه و فرهنگی و اقتصاد مبتنی بر گردشگری  با توجه به پتانسیل های فراوان داراب دانست.

    سخنرانی دکتر مهاجر،اجرای موسقی ،دکلمه خانم ایناز آریامنش،سخنرانی دکتر فولادی،دلنوشته آقای علیرضا جباری(جوانترین نویسنده کشور)،سخنرانی آقای نادر عسگری در مورد مسجد سنگی و قرائت شعر از  بود.   در این مراسم با اهدا لوح تقدیر  از راهنمایان گردشگری و حامیان مالی این مراسم تقدیر به عمل آمد.

    DSC02636 (Copy) DSC02640 (Copy) DSC02697 (Copy)

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “از راهنمایان گردشگری داراب در نوروز ۹۵ تقدیر شد”
    1. سلام خسته نباشید واقعا” عالی بود