جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • از دانش آموزان دارابی دارای مقام کشوری، استانی و شهرستانی تجلیل شد

    شناسه : 10295 ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 958 بازدید ارسال توسط :

    سومین همایش تجلیل از پژوهشگران برتر و فعالان فرهنگی در سالن آموزش و پرورش برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سومین همایش تجلیل از پژوهشگران برتر، سفیران نجوم و فعالان فرهنگی که تألیف کتاب یا مقاله داشتند امروز در سالن آموزش و پرورش برگزار شد. در این همایش در خصوص برگزاری سه […]

    از دانش آموزان دارابی دارای مقام کشوری، استانی و شهرستانی تجلیل شد
    پ
    پ

    سومین همایش تجلیل از پژوهشگران برتر و فعالان فرهنگی در سالن آموزش و پرورش برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سومین همایش تجلیل از پژوهشگران برتر، سفیران نجوم و فعالان فرهنگی که تألیف کتاب یا مقاله داشتند امروز در سالن آموزش و پرورش برگزار شد.

    در این همایش در خصوص برگزاری سه مسابقه استانی به میزبانی داراب توضیحاتی ارائه شد. در ۵ اسفند ماه مسابقه استانی سازه های ماکارونی، اواخر فرودین ماه مسابقه استانی دهکده علوم تجربی و اواخر خرداد ماه برنامه کاوشگران آسمان به میزبانی داراب برگزار خواهد شد.

    در این همایش، جنیدی پور معاون آموزش و پرورش شهرستان داراب از کلنگ زنی یک باب مدرسه شش کلاسه به نام سردار شهید سلیمانی خبر داد و افزود: یک مدرسه شش کلاسه که ۳۰۰ میلیون آن توسط خیر نیکوکار تأمین شده است در بخش جنت کلنگ زنی شد و امیدواریم تا پایان سال ۱۳۹۹ به بهره برداری برسد.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.