جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • ارتقاء سه نفر از اساتید دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب به مرتبه دانشیاری

    شناسه : 2911 ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲:۰۵ 2191 بازدید ارسال توسط :

    برای اولین بار در مجموعه دانشگاه های شهرستان داراب، سه نفر از اعضا هیأت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب به مرتبه دانشیاری ارتقا یافتند. دکتر نجفی رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب در مصاحبه با پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب ضمن تأئید این خبر گفت: بحث پژوهش و تولید علم یکی از […]

    ارتقاء سه نفر از اساتید دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب به مرتبه دانشیاری
    پ
    پ

    برای اولین بار در مجموعه دانشگاه های شهرستان داراب، سه نفر از اعضا هیأت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب به مرتبه دانشیاری ارتقا یافتند.
    دکتر نجفی رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب در مصاحبه با پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب ضمن تأئید این خبر گفت: بحث پژوهش و تولید علم یکی از وظایف مهم دانشگاهها بوده و کشور عزیزمان در سال جاری از نظر رشد تولید علم در جایگاه چهارم دنیا قرار گرفته است. بدون شک دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب هم با وجود امکانات پژوهشی بسیار خوب توانسته دین خود را ادا کند و در سال ۹۴ نسبت تعداد مقاله به استاد بالاتر از ۳ بوده که نسبت بسیار خوبی می باشد.
    وی به ارتقاء مرتبه اساتید این دانشکده اشاره کرد و افزود: امسال سه نفر از اعضای هیاٌت علمی دانشکده که دارای بیش از ۶۰ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی و کنفرانس های ملی و بین المللی بوده اند در مدت زمان کمتر از ۵ سال توانستند به درجه دانشیاری ارتقاء پیدا کنند که افتخار ارزشمندی برای شهرستان داراب و این دانشکده می باشد.
    وی در معرفی این اساتید گفت: ارتقا به مرتبه دانشیاری تابع ضوابط خاصی است و آقایان دکتر نادری و دکتر بیژن زاده از اساتید پر تلاش بخش اگرواکولوژی و دکتر مهدی نجفی قیری عضو هیأت علمی بخش مرتع و آبخیز داری دانشکده توانسته اند در مدت زمانی کوتاهی هر کدام با ارائه بیش از ۶۰ مقاله علمی و پژهشی از مرتبه استادیاری به مرتبه دانشیاری ارتقا یابند که این خود نشان از توان علمی و پتانسیل بالای اعضا هیأت علمی این دانشکده است.
    رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب به کیفیت بالای آموزش و پژوهش در این دانشکده اشاره کرد و افزود : اگر چه در سالیان اخیر توسعه کمی خوبی را نسبت به سایر موسسات آموزش عالی استان شاهد نبوده ایم اما از نظر کیفیت آموزش و پژوهش، این دانشکده در استان جایگاه خوبی داشته و بسیاری از دانش آموختگان دوره کارشناسی این دانشکده پس از گذراندن دوره های کارشناسی ارشد و دکتری به عنوان عضو هیاٌت علمی در دانشگاه های بزرگ کشور مشغول فعالیت می باشند.
    وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری مسئولین شهرستان داراب شاهد پیشرفت کمی و کیفی این دانشکده در آینده ای نزدیک باشیم.
    گفتنی است مرتبه دانشیاری به یکی از مراحل ارتقا اعضا هیأت علمی گفته می شود که پس از مرتبه استادیاری بوده و به کسانی اهدا می شود که بیشترین میزان مقالات علمی و پژوهشی چاپ شده در مجلات و یا کنفرانس های علمی معتبر داخلی و یا خارجی داشته باشند اعطا می گردد.

     

    دکتر بیژن زاده (Copy) دکتر نادری (Copy) دکتر نجفی (Copy)

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “ارتقاء سه نفر از اساتید دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب به مرتبه دانشیاری”
    1. سلام، فکر کنم برای اولین بار در دانشگاههای استان فارس بجز دانشگاههای شیراز باشه. تبریک به شهرستان و اساتید

    2. دکتر نجفی عالی هس.

    3. من از دانش آموختگان دانشکده کشاورزی داراب در سال ۷۸ هستم و به اساتید محترم این دانشکده تبریک میگم