چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • ارائه آثار دانش آموزان دارابی در نمایشگاه بین المللی شیراز

    شناسه : 11588 ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸ 950 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، دومین نمایشگاه تخصصی آموزش شیراز در نمایشگاه بین اللملی دائمی شیراز از ۲۹ تیر تا ۲ مرداد ماه برگزار شد. در یکی از این غرفه ها، آثار دانش آموزان منتخب از سراسر استان فارس به همراه بنر و بروشور فعالیت های قطب های استانی وجود داشت و آثار […]

    ارائه آثار دانش آموزان دارابی در نمایشگاه بین المللی شیراز
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، دومین نمایشگاه تخصصی آموزش شیراز در نمایشگاه بین اللملی دائمی شیراز از ۲۹ تیر تا ۲ مرداد ماه برگزار شد.

    در یکی از این غرفه ها، آثار دانش آموزان منتخب از سراسر استان فارس به همراه بنر و بروشور فعالیت های قطب های استانی وجود داشت و آثار دانش آموزان دارابی عضو پژوهش سرای فارابی داراب نیز به نمایش درآمد.

    در این نمایشگاه، دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی حضور داشتند و از هر قطب استانی ۱۰ اثر به صورت خلاقانه به نمایش درآمد. لازم به ذکر است ۷ اثر متعلق به دانش آموزان دارابی که در زمینه ساخت وسایل کمک آموزشی خلاقانه در حوزه نجوم بود، در این نمایشگاه ارائه شد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.