جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • اختتامیه دومین طرح ملی رحله در داراب برگزار شد

    شناسه : 9440 ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰:۳۸ 1158 بازدید ارسال توسط :

    آئین اختتامیه دومین  طرح ملی رحله  با حضور قرآن آموزان و جمعی از مدیران و خانواده های دانش آموزان در داراب برگزار شد. مظاهری مجری طرح رحله و مدیر بیت الاحزان داراب در خصوص  اجرای دومین طرح قرآنی رحله در داراب به خبرنگار عصر داراب  گفت: طرح ملی رحله برای دومین سال متوالی در شهرستان […]

    اختتامیه دومین طرح ملی رحله در داراب برگزار شد
    پ
    پ

    آئین اختتامیه دومین  طرح ملی رحله  با حضور قرآن آموزان و جمعی از مدیران و خانواده های دانش آموزان در داراب برگزار شد. مظاهری مجری طرح رحله و مدیر بیت الاحزان داراب در خصوص  اجرای دومین طرح قرآنی رحله در داراب به خبرنگار عصر داراب  گفت: طرح ملی رحله برای دومین سال متوالی در شهرستان داراب برگزار شد. این طرخ ویژه پسران ۱۴ تا ۲۲ سال   است و در ۳۲ نقطه از کشور همزمان برگزار شده است.

    وی در ادامه افزود: این طرح بصورت شبانه روزی و با همکاری اداره آموزش و پرورش داراب و در دبیرستان امام حسن مجتبی(ع) داراب برگزار شده است. وی در خصوص برنامه های جنبی طرح گفت: در این طرح برای تنوع بخشی به فعالیت های قرآن آموزان اردوهای تفریحی  و زیارتی در سطح شهرستان و خارج از شهرستان و  فعالیت ها ی ورزشی در نظر گرفته شد.

    وی در خصوص برنامه های آموزشی طرح رحله گفت: در این دوره که به  اعتکاف قرآنی  ۵۰ روزه معروف است دانش آموزان علاوه بر اینکه بین ۲ تا ۴ جزء قرآن را حفظ می کنند سبک زندگی دینی و اسلامی را زیر نظر اساتید مجرب که همه از طلبه های فعال و حافظ کل قرآن کریالیم هستند می آموزند، همچنین در این دوره دانش آموزان و قرآن آموزان با سلسله دورس مهدویت و احکام شرعی و اعتقادی که مورد نیاز دانش آموزان است آشنا می شوند و به شبهات آنها در حوزه های مختلف اعتقادی پاسخ داده می شود.

    مظاهری در خصوص تعداد قرآن آموزانی که در طرح رحله شهرستان داراب شرکت کرده اند گفت: امسال م ۶۳ نفر پذیرش داشتیم که با توجه به اینکه ممکن است برخی توانایی لازم را نداشته باشند تعدادی ریزش داشتندبه همین خاطر در دو هفته اول شروع طرح آزمایشی است و در نهایت تعداد ۴۷ نفر باقی مانند.

    وی در خصوص هزینه های طرح گفت: هزینه های طرح قرآنی رحله توسط خیرین قرآنی تأمین شده است.

    گفتنی است در پایان این مراسم با اهدا لوح از قرآن آموزان و فعالین ق رآنی تقدیر به عمل آمد.

    ع

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.