جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • احمدی نماینده مردم داراب و زرین دشت : تغییر مداوم استانداران فارس در ۶ سال اخیر ظلم آشکار به استان است

    شناسه : 151 ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱:۳۰ 14835 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش عصر داراب و به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ نبی‌الله احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: اینکه استانداری به استان فارس می‌آید و پس از دو سال تغییر می‌کند به ضرر این استان بوده و منافع آن در بخش‌های مختلف را به خطر انداخته و سبب عقب‌افتادگی استان شده است. […]

    احمدی نماینده مردم داراب و زرین دشت :  تغییر مداوم استانداران فارس در ۶ سال اخیر ظلم آشکار به استان است
    پ
    پ

    به گزارش عصر داراب و به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ نبی‌الله احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: اینکه استانداری به استان فارس می‌آید و پس از دو سال تغییر می‌کند به ضرر این استان بوده و منافع آن در بخش‌های مختلف را به خطر انداخته و سبب عقب‌افتادگی استان شده است.
    عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه استاندار در واقع نماینده ارشد دولت در استان فارس بوده و باید تاکید وزارت کشور، نمایندگان و سایرمسئولان بر فعالیت حداقلی وی در دوره چهارساله باشد افزود: با دوره دو ساله یک استاندار در استان فارس که دارای مشکلات اساسی خشکسالی، بیکاری و طرح‌های بزرگ نیمه‌تمام بوده نمی‌تواند برنامه‌ها را دنبال کند.
    نماینده مردم داراب و زرین دشت با اشاره به مشکلات پیش روی استان در بخش‌های مختلف صنعت، خطوط ریلی، بزرگراه و آزادراهی خاطرنشان کرد: عدم توجه دولت‌ها در انتصاب استانداران سبب عقب افتادگی این استان شده است.
    وی بیان کرد: متاسفانه عدم رعایت تقوای سیاسی نیز سبب شده که استانداری که در استان فارس یکسال فعالیت کرد برای سال دوم آن بگو مگوهای رفتنش را بالا ببرند و دیگر انگیزه کار و فعالیت نداشته باشد که این نیز به نفع استان نیست.
    نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس گفت: در خراسان رضوی با هماهنگی نماینده ولی‌فقیه، نمایندگان و نخبگان سیاسی مشی اعتدال در فعالیت استاندار آن وجود دارد و استان را در بهترین شرایط اداره می‌شود اما در استان فارس با این وسعت جو سیاسی بدی حاکم شده است.
    وی با تاکید بر اینکه ضربه استان فارس از نخبگان سیاسی بوده، نه از مردم گفت: گروه‌هایی هستند که در این استان تمامیت‌خواهی می‌کنند و این به صلاح استان فارس و مردم پرتلاش و ولایت‌مدار آن نیست.
    عضومجمع نمایندگان استان فارس با اشاره به اینکه در ۱۰ سال گذشته تنها یک استاندار فعالیت چهارساله در این استان داشته و مابقی دو ساله و یا کمی بیشتر بوده‌اند گفت: این استانداران هیچ‌گاه فرصت برنامه‌ریزی بلند مدت را پیدا نکرده و برنامه‌های خود را نیمه‌کاره رها کرده‌اند که این در شان استان فارس نیست.
    وی افزود: در حال حاضر نیز با گذشت دو سال از وقت طلایی دولت استاندارجدیدی که در استان فارس بخواهد ادامه خدمت کند باید برنامه دو ساله کوتاه مدت و میان مدت داشته باشد که با آن نیز برای رسیدن به اهداف خود موفق نمی‌شود.
    این نماینده مجلس همچنین به احزاب سیاسی استان فارس توصیه کرد: تقوای سیاسی را مورد توجه قرار داده و در فضای سیاسی استان نیز دو رنگی ایجاد نکنند تا استاندار جدید با آرامش تمام امور را پیگیری کند.
    عضومجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه با وضعیت موجود باید استانداری با تجربه، خط مشی اعتدالی و فراجناحی در استان مشغول فعالیت شودخاطرنشان کرد: همچنین استاندار جدید نیز باید بدون توجه به منفعت‌های سیاسی از نیروهای توانمند استان فارس بهره‌ گرفته و به‌دنبال تغییرات بدون برنامه نباشد.
    احمدی داشتن تجربه، تقوا، معتدل به‌معنای واقعی را از ویژگی‌های دیگر استاندار جدید فارس برشمرد و گفت: تمام مدیران در دولت‌های گذشته تاکنون بنای خدمت را به‌کار گرفته و نباید جریان‌هایی به‌دنبال تغییر حتمی آن باشند و اجازه دهند اگر مدیری فعال بوده و عملکرد رضایت‌بخش دارد به کار خود ادامه دهد.
    نماینده داراب و زرین‌دشت همچنین با بیان اینکه در شش سال گذشته گروه‌های سیاسی و معتمدین استان همدل نبوده‌اند بیان کرد: در این مدت میزان درگیری‌های سیاسی بالا بود اما باید اجازه دهند در وضعیت موجود، استاندار با آرامش و بدون حاشیه امور را دنبال کند.
    احمدی همدلی و وحدت را مهم‌ترین اصل در این شرایط سیاسی استان فارس دانست و گفت: استاندار جدید به اجبار مجبور به ارائه برنامه دو ساله است و باید با وی کنار آمده و او نیز در این فرصت کوتاه به عمران و آبادانی استان بپردازد.
    به گزارش تسنیم، در شش سال گذشته سه استاندار با سه سرپرست در استانداری فارس منصوب شده است.

    ثبت دیدگاه

    6 دیدگاه برای “احمدی نماینده مردم داراب و زرین دشت : تغییر مداوم استانداران فارس در ۶ سال اخیر ظلم آشکار به استان است”
    1. سلام
      یه کم برای معرفی سایت به مردم تبلیغ کنین

      • سلام و تشکر از اینکه به سایت عصر داراب محبت دارید، فعلا تبلیغ را خیلی محدود و از طریق فضای مجازی شروع کرده ایم، ان شاا… با حضو مؤثر در عرصه رسانه ای شهرستان و ارائه خبر و اطلاعات بروز شما و سایر مراجعه کنندگان به سایت مبلغ ما خواهید بود،

    2. جناب احمدی سلام.
      شما خودتان بیشترین مشکلات را با همین سیاست بازی ها برای شهر به ارمغان آورده اید.

    3. آقای احمدی نماینده وقت شهرستان این بار دیگه رای نمیاره حالا هرچه بخواد تبلیغ کنه و کارای مشابه انجام بده .چون کار مفید و کاری که باعث پیشرفت شهرستان بشه نکرد و فقط به اطرافیانش خوش گذشته و خوردن

    4. یکی از بزرگترین ظلم های آشکار به شهرستان داراب این بود که جنابعالی در دوره قبل با رد صلاحیت ها عمده و قلع وقم نیروهای شایسته به عنوان نماینده داراب انتصاب شدید.

      • متاسفم برات
        که با این تفکراتت کل شورای نگهبان را زیر سوال بردی.
        چطور ممکن است بک کاندید باعث حذف کسی شود؟؟؟
        حرف خنده داریست.
        برای جواب این سوال ببین دور قبل کاندید مورد نظرت چه اشتباهاتی انجام داد که باعث رد صلاحیتس شد.
        اگر چه بر کسی پوشیده نیست.