پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • احمدی زاده، معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در آیین تکریم و معارفه فرمانداران شهرستان داراب گفت: تحریم هستیم و اگر ناتوان هم باشیم روز به روز مشکلات مردم بیشتر خواهد شد

    شناسه : 11931 ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 863 بازدید ارسال توسط :

    احمدی زاده، معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در آیین تکریم و معارفه فرمانداران شهرستان داراب گفت: فرصت های مدیریتی را  مثل ابر بهاری زودگذر است؛ آنچه که ماندگار است یاد و خاطره خوبی است که در راستای گره گشایی از مشکلات مردم  در اذهان باقی می ماند. به گزارش عصر داراب نیوز؛ احمدی […]

    احمدی زاده، معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در آیین تکریم و معارفه فرمانداران شهرستان داراب گفت: تحریم هستیم و اگر ناتوان هم باشیم روز به روز مشکلات مردم بیشتر خواهد شد
    پ
    پ

    احمدی زاده، معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در آیین تکریم و معارفه فرمانداران شهرستان داراب گفت: فرصت های مدیریتی را  مثل ابر بهاری زودگذر است؛ آنچه که ماندگار است یاد و خاطره خوبی است که در راستای گره گشایی از مشکلات مردم  در اذهان باقی می ماند.

    به گزارش عصر داراب نیوز؛ احمدی زاده با توصیه هایی به فرماندار ویژه عنوان کرد: ما در حوزه نمایندگی تفویض نداریم اما تعامل و برادری در رفع گرفتاری مردم داریم و کامل باید انجام شود. حوزه نمایندگی، نظارت و قانونگذاری است و رسیدگی به مشکلات شهرستان است که در مسیر رفع مشکلات شهرستان قطعا باید این تعامل باشد تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

    معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس محوری ترین فعالیت حوزه اقتصاد، اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: بحث دوم در حوزه اقتصاد است. اولویت کاری شما با محوری ترین فعالیت حوزه اقتصاد، اقتصاد مقاومتی است و الان به یک باور و عزم ملی برای رفع گرفتاری مردم تبدیل شده است. غیر از این، هر تصمیم گیری به بیراهه رفتن است.

    وی مشی اعتدالی و میانه روی در حوزه سیاسی یکی از راهگشا ترین راهبردهای سیاسی دانست و افزود: افراط در هر فرد و جناحی پذیرفتنی نیست. هر عقب افتادگی که در کشور داریم به خاطر افراط گری هاست. همه ما باید یاد گرفته باشیم دور یک میز جمع شویم و مسائل و مشکلات را حذف کنیم. اختلافات را بررسی کنیم و در جهت اتحاد و همبستگی قدم برداریم.

    وی افزود: انصاف و اعتدال اصل گمشده عصر حاضر است به راحتی قضاوت نابجا می کنیم و تهمت می زنیم و اخلاق رازیر پا می گذاریم. هیچ کدام از شهرستان های استان فارس سابقه ای مثل شهرستان داراب ندارد. این دعواهای سیاسی چیزی جز عقب افتادگی ندارد. گرفتاری و شرایط سختی داریم. تصمیمات خلق الساعه و احساسی را کنترل کنید و با تدبیر و مدیریت شده مسائل را حل کنیم.

    معاون سیاسی امنیتی خطاب به فرودی گفت: شما فرماندار دولت تدبیر و امید هستید و قطعا باید بر اساس سیاست های ابلاغی دولت در کنار نماینده و سایر مسئولان با تدابیر دولت و رویکرد مدیریتی ارشد استان گام بردارید. ثبات مدیریتی مهم است؛ اگر یک مدیری ناتوان باشد، اگر یک مدیری درب اتاقش بر روی مردم بسته باشد این خیلی مهم است. در سطح استان ارزیابی مدیران داریم و چرا در سطح شهرستان نداشته باشیم. مردمداری بحث مهمی است و باید در جهت رفع گرفتاری مردم قدم برداریم. به مشارکت مردم نیاز داریم و نشاط اجتماعی وسیاسی باید ایجاد شود. پویایی و نشاط را با تعامل انجام دهید.

    وی در پایان سخنرانی خود گفت: کلیه رفتار شما باید بر اساس عقلانیت باشد. اگر در برنامه ما تدبیر و عقلانیت نباشد به مشکل بر می خوریم. مدیریت جهادی از طرف شما باید اجرا شود؛ تحریم هستیم و اگر ناتوان هم باشیم روز به روز مشکلات مردم بیشتر خواهد شد.

    احمدی زاده با اشاره به توانمندی علی مظفری بیان کرد: آقای مظفری منشا خیر و برکت زیادی در داراب بودند و از توانمدی ایشان در شهرهای دیگر بهره خواهیم برد. انتخابات خوبی برگزار کرد و هر زمان که زنگ می زدم می گفت خیال شما راحت باشد. در حوزه مدیریت بیماری کرونا هم خوب عمل کردند. این موضوع خیلی جدی است و باید بیماری را جدی بگیریم. آقای فرودی هم جزو افراد لایق هستند که در فرمانداری گراش خوش درخشیدند. این تغییرات پویایی را شکل می دهد برای او هم آرزوی موفقیت داریم.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.