سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2000 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آیین تجلیل از پیشتازان آموزش متوسطه اول با عنوان جشن ستاره سازان برگزار گردید

    شناسه : 14777 ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰ 557 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان داراب ، آیین تجلیل از همکاران پیشتاز آموزش متوسطه اول با عنوان جشن ستاره سازان ، در سالن امام خمینی(ره) اداره برگزار گردید. در این مراسم نادعلی عطائیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن عرض خیر مقدم و […]

    آیین تجلیل از پیشتازان آموزش متوسطه اول با عنوان جشن ستاره سازان برگزار گردید
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان داراب ، آیین تجلیل از همکاران پیشتاز آموزش متوسطه اول با عنوان جشن ستاره سازان ، در سالن امام خمینی(ره) اداره برگزار گردید.

    در این مراسم نادعلی عطائیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد به همکاران بیان نمودند این اولین جشن ستاره سازان آموزش متوسطه اول می باشد که یک کار خلاق و ابتکاری است .

    ایشان ضمن تقدیر از معاونت آموزش متوسطه و کارشناسی آموزش متوسطه اول افزود: آموزش متوسطه اول داراب در سال تحصیلی گذشته ۱۶ پله صعود داشته و جزء رتبه های برتر استان در میان ۵۹ منطقه آموزش و پروش قرار گرفته است که یک کار فوق العاده و بزرگ است.

     

    ایشان در ادامه به تعلیم و تربیت تمام ساحتی پرداختند و از همکاران خواستند که توجه ویژه ای به راهکارها و ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش داشته باشند .

    در ادامه قاسم عباسی معاونت آموزش متوسطه ، ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر از همکاران بیان نمودند که ما در آموزش، خواستار تغییر و تحول آموزشی و ارتقاء کیفیت آموزش هستیم که برنامه ریزی های آن صورت گرفته است . ایشان در ادامه افزودند دوره نوجوانی و متوسطه اول دوره ی حساسی است چرا که با دانش آموزانی مواجه هستیم که وارد بحران های هویت ، بلوغ ، شخصیت و استقلال شده اند و باید برای آنها برنامه داشت و با عشق و جان و دل کار کرد .

    در ادامه ابراهیم ارزاقی کارشناس مسئول آموزش متوسطه اول و دبیر اجرایی اولین جشن ستاره سازان، ضمن تقدیر از همه همکاران ، مسئولین و حاضرین در جلسه ، فرایند اجرایی این آیین و انتخاب همکاران طبق شاخص های آموزشی ابلاغ شده به مدارس را تشریح کردند . وی در ادامه بیان کرد که همه ی همکاران متوسطه اول شایسته تقدیر هستند اما به دلیل محدودیت ها امکان حضور همه ی عزیزان وجود نداشت.

    وی در ادامه گفت که راه توسعه، رشد و شکوفایی هر کشور توجه ویژه به آموزش و پرورش و معلمان است و راه توسعه ی معلمان و پرورش نسل نو و ساخت جامعه ای بالنده، پویا و آینده ای پرافتخار ، ارتقاء جایگاه معلم ، به روز بودن معلمان و محتوای آموزشی ، استفاده از روش های نوین تدریس و مشارکت گروهی می باشد.

    شایان ذکر است که در این جشن بیش از ۲۰ درصد از مدیران،معاونین، دبیران و پیشتازان آموزش متوسطه اول که عملکرد مطلوب تری در سال تحصیلی گذشته داشته اند مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.