پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۴۳۹۸۸۲ نفر / داراب: ۱۰۴۸ نفر

    شناسه : 11814 ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷ 524 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۳۵۶۳ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۴ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک […]

    آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۴۳۹۸۸۲ نفر / داراب: ۱۰۴۸ نفر
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۳۵۶۳ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

    سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۴ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۰۸ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۳۹ هزار و ۸۸۲ نفر رسید.

    وی افزود: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۵ هزار و ۲۲۲ نفر رسید. تا کنون ۳۶۹ هزار و ۸۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

    وی گفت: ۴۰۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون سه میلیون و ۸۷۹ هزار و ۶۴۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    لاری در توضیح استان‌های در وضعیت قرمز و هشدار نیز گفت: استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند و استان های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

    بر اساس آخرین گزارش ها، شنبه ۵ مهر ماه، ۶ مورد جدید در شهرستان داراب شناسایی شد. بدین ترتیب آمار مبتلایان بیماری کرونا ۱۰۴۸ نفر می باشد.

    آمار مبتلایان به تفکیک بخش های مختلف:

    ۶ نفر بخش مرکزی ( ۵ نفر شهر داراب،۱ نفر بانوج)

     

    بیماران در حال بستری در بخش مراقبتهای ویژه تنفسی بیمارستان امام حسن مجتبی علیه السلام، ۱۲ نفر می باشد که ۵ نفر مثبت قطعی، ۴ نفر منفی, ۳ نفر پیگیر جواب هستند.

    آمار بهبود یافته ها تاکنون، ۹۵۰ نفر و  موارد فوتی قطعی تاکنون ۲۸ نفر می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.