پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2002 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۲۶۷۰۶۱ نفر / در داراب: ۶۵۵ نفر

    شناسه : 11575 ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴ 669 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، دکتر لاری درباره آمار مبتلایان به کرونا گفت: از دیروز تا امروز ۲۶ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۹۱۴ نفر از آنها بستری شدند. وی افزود: مجموع بیماران […]

    آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۲۶۷۰۶۱ نفر / در داراب: ۶۵۵ نفر
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، دکتر لاری درباره آمار مبتلایان به کرونا گفت: از دیروز تا امروز ۲۶ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۹۱۴ نفر از آنها بستری شدند.

    وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۷ هزار و ۶۱ نفر رسید.

    لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۶۰۸ نفر رسید.

    وی گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۳۰ هزار و ۶۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

    لاری گفت: ۳۴۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

    سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: تا کنون دو میلیون و ۷۳ هزار و ۷۹۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    وی با بیان اینکه بستری بیماران در کل کشور افزایش داشته است، افزود: همانند روزهای گذشته استانهای آذربایجان های شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

    معاون درمان دانشگاه شیراز با حضور در استودیو سلامت فارس و اعلام این هشدار، گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس تا امروز، ۱۹۰ هزار و ۹۱ تست شناسایی و تشخیص این بیماری در آزمایشگاه های سراسر استان فارس انجام شده و تاکنون ۲۴ هزار ۷۹۶ نفر مبتلا به کروناویروس شناسایی شده اند.

    دکتر «علی اکبری» بیان کرد: در پی اقدامات درمانی مناسبی که در مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان های استان انجام شده، تاکنون ۲۰ هزار و ۳۹۲ نفر بهبود یافته و از ایزوله خانگی خارج یا از بیمارستان مرخص شده اند.

    او افزود: بر اساس آخرین آمار و اطلاعات ارسالی از بیمارستان های سراسر استان فارس، در حال حاضر هزار و ۳۲ بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان ها بستری شده اند که ۸۰ نفر از این افراد به دلیل وخامت شرایط بالینی در بخش های مراقبت های ویژه بستری و نیازمند ارایه خدمات ویژه هستند.

    معاون درمان دانشگاه ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر از هم استانی ها در اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ جان خود را از دست داده اند که تعداد فوتی های فارس به عدد ۲۹۴ نفر افزایش یافته است.

    بر اساس گزارش های رسیده، تعداد ۱۰ مورد جدید مبتلا به کرونا در داراب شناسایی شد؛ بدین ترتیب آمار کل مبتلایان به کرونا ۶۵۵ نفر می باشد. یک فوتی جدید با بیماری زمینه ای (سرطان) به موارد فوت شدگان در اثر ابتلا به کرونا افزوده شد.

    موارد شناسایی شده به تفکیک بخش های مختلف:

    بخش مرکزی ۸ نفر ( ۸ نفر شهر داراب)

    بخش جنت ۱ نفر(فسارود)

    بخش فسارود ۱ نفر (بختاجرد)

    فوتی قطعی در اثر ابتلا به کرونا در شهرستان داراب ۱۱ نفر می باشد.

    آمار بیماران بستری در بخش ایزوله تنفسی بیمارستان امام حسن مجتبی «ع» داراب، ۱۸ نفر می باشد که از این تعداد ۱۴ مورد مثبت، ۲مورد منفی و ۲ مورد پیگیری آزمایش هستند.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.