پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2002 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • با مثبت شدن تست ۲۵ نفر در داراب؛ آمار مبتلایان به کوید۱۹ به ۲۶۴نفر رسید/ آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۲۱۵۰۹۶ نفر

    شناسه : 11348 ۰۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 635 بازدید ارسال توسط :

    کرونا تاخت و تاز خود را سرعت بخشیده و هر روز بر تعداد مبتلایان به این بیماری نوظهور افزوده می گردد. گر چه با طولانی شدن حضور این ویروس در جامعه و اپیدمی شدن آن امروزه همه از وجود آن باخبرند اما بنظر نمی رسد عموم مردم آنرا جدی گرفته باشند. امروز ۵ تیرماه ۹۹، […]

    با مثبت شدن تست ۲۵ نفر در داراب؛ آمار مبتلایان به کوید۱۹ به ۲۶۴نفر رسید/ آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۲۱۵۰۹۶ نفر
    پ
    پ

    کرونا تاخت و تاز خود را سرعت بخشیده و هر روز بر تعداد مبتلایان به این بیماری نوظهور افزوده می گردد. گر چه با طولانی شدن حضور این ویروس در جامعه و اپیدمی شدن آن امروزه همه از وجود آن باخبرند اما بنظر نمی رسد عموم مردم آنرا جدی گرفته باشند.
    امروز ۵ تیرماه ۹۹، رکورد ۲۵ مبتلا به این بیماری رقم خورد و شهرستان داراب با وضعیت سفید را به مرز هشدار رساند. امروزه دیگر داراب ما نیز ایمن نیست و جای جای آن آلوده به این ویروس ویرانگر است.
    به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از یک مقام آگاه بهداشتی، امروز تست کرونای ۲۵ نفر مثبت اعلام شده و آمار مبتلایان به ۲۶۴ نفر رسیده است.
    ۵ نفر از این موارد، گروه سنی زیر ۱۰ سال* می باشند. ۲ مورد جدید از موارد تماس نزدیک با یک مراسم عروسی هستند،که جمعا تاکنون ۱۶ نفر مورد مثبت از این مراسم عروسی ثبت شده است.
    آمار بیماران در حال بستری در بخش مراقبتهای ویژه تنفسی بیمارستان امام حسن مجتبی علیه السلام،۱۳ نفر می باشد که ۶ نفر مثبت قطعی و ۷ نفر پیگیر نتیجه آزمایش می باشیم.  آمار موارد فوتی قطعی،تاکنون ۲ نفر می باشد.

    همچنین دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت درباره آمار مبتلایان به کرونا  در کشور گفت: تا امروز ۵ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۹۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۰۵ مورد بستری شدند.

    وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۱۵ هزار و ۹۶ نفر رسید.

    لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۱۳۰ نفر رسید.

    وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۷۵ هزار و ۱۰۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

    به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، ۲۸۹۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

    وی همچنین گفت: تا کنون یک میلیون و ۵۳۰ هزار و ۴۳۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.