جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۱۷۷۹۳۸ نفر / در استان فارس: ۷۱۳۱ نفر/ در داراب: ۱۰۸ نفر

    شناسه : 11223 ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳ 572 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سخنگوی وزارت بهداشت خانم دکتر لاری درباره آمار مبتلایان به کرونا گفت: تا ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۱۱ مورد بستری شدند. وی ادامه داد: به این ترتیب مجموع بیماران […]

    آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۱۷۷۹۳۸ نفر / در استان فارس: ۷۱۳۱ نفر/ در داراب: ۱۰۸ نفر
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سخنگوی وزارت بهداشت خانم دکتر لاری درباره آمار مبتلایان به کرونا گفت: تا ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۱۱ مورد بستری شدند.

    وی ادامه داد: به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۷۷ هزار و ۹۳۸ نفر رسید.

    لاری همچنین گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۵۰۶ نفر رسید.

    سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۴۰ هزار و ۵۹۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

    وی ادامه داد: تا کنون یک میلیون و ۱۵۱ هزار و ۳۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استان خوزستان همچنان در وضعیت قرمز است و ۶ استان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

    دکتر عبدالرسول همتی گفت: از دو هزار و ۱۶۸ نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تخصصی کووید۱۹ استان فارس در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۱ مورد مثبت جدید شناسایی شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی مبتلایان استان فارس به ۷ هزار و ۱۳۱ نفر رسیده است.

    وی ادامه داد: از ۱۶۱ مورد جدید در استان، شیراز ۴۴ مورد؛ لامرد ۱۰ مورد؛ داراب ۷ مورد؛ مرودشت ۶ مورد؛ آباده و ممسنی هر کدام ۴ مورد؛ کازرون و زرین دشت هر کدام ۳ مورد؛ رستم ۲ مورد؛ خرم بید، فیروزآباد، پاسارگاد و بیضا هر کدام یک مورد را شامل می شود و مابقی موارد مربوط به دیگر دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی استان اختصاص دارد.

    معاون بهداشت دانشگاه اضافه کرد: متاسفانه ۲ نفر از هم استانی ها در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که با این یک مورد جدید، تاکنون آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به ۱۱۸ نفر رسیده است.

    دکتر همتی همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را نیز ۶ هزار و ۸۸ نفر اعلام کرد.

    او افزود: تعداد بیماران بستری امروز در بیمارستان ها به ۲۶۰ نفر رسیده است و ۲۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های سطح استان بستری هستند.

    بر اساس گزارش های رسیده، آمار مبتلایان در شهرستان داراب به ۱۰۸ نفر افزایش یافت.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.