جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۱۳۳۵۲۱ نفر / در استان فارس:۵۱۰۸ نفر/ در داراب: ۵۵ نفر

    شناسه : 11119 ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ 606 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۸۶۹ بیمار جدید کووید۱۹ در کشو خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۰۴ هزار نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شدند. دکتر جهانپور در این باره گفت‌: تا ۳ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی یک هزار و ۸۶۹ […]

    آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۱۳۳۵۲۱ نفر / در استان فارس:۵۱۰۸ نفر/ در داراب: ۵۵ نفر
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۸۶۹ بیمار جدید کووید۱۹ در کشو خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۰۴ هزار نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شدند.

    دکتر جهانپور در این باره گفت‌: تا ۳ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی یک هزار و ۸۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

    وی افزود: از بین مبتلایان جدید، ۳۸۶ مورد بستری و یک هزار و ۴۸۳ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۳۳ هزار و ۵۲۱ نفر رسید.

    وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۳۵۹ نفر رسید.

    دکتر عبدالرسول همتی در خصوص آمار مبتلایان به کرونا گفت: تا کنون ۱۰۸ مورد جدید شناسایی شده اند.

    او با اشاره به بررسی هزار و ۲۴۵ نمونه در آزمایشگاه های تشخیصی کروناویروس و شناسایی ۱۰۸ مورد جدید مبتلا طی ۲۴ ساعت گذشته، ادامه داد: از این تعداد ۵۳مورد مربوط به شیراز؛ ۲۴ مورد مرودشت؛ چهار مورد زرین دشت؛ فیروزآباد، داراب  و کوار هر کدام دو مورد و اقلید  و مهر نیز هر کدام یک مورد بوده و مابقی مبتلایان، از مجموعه تحت پوشش دیگر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان بوده است.

    معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: طی روز گذشته تاکنون، متاسفانه دو نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند که بر این اساس آمار موارد فوت ناشی از کروناویروس در فارس به ۱۰۶ مورد رسید.

    دکتر همتی مجموع بهبود یافتگان ایزوله خانگی و مراکز درمانی استان را نیز چهار هزار و ۵۶۸ نفر اعلام کرد.

    بر اساس گزارشات رسیده از منابع آگاه، آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان داراب به ۵۵ نفر رسید. طی روز گذشته تست دو مورد جدید ( یک خانم و یک آقا) مثبت اعلام شد و بدین ترتیب آمار مبتلایان به ۵۵ نفر رسید.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.