سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آغاز عملیات اجرایی احداث مرکز تشخیص و درمان سرپایی سرطان شرق استان در بیمارستان داراب

    شناسه : 2263 ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱:۱۴ 709 بازدید ارسال توسط :

    عملیات اجرایی احداث مرکز تشخیص و درمان سرپایی سرطان شرق استان  فارس در بیمارستان  امام حسن مجتبی(ع) دارب آغاز شد. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشتی ، درمانی و آموزشی داراب ؛ دکتر وحید اسماعیلی، رییس شبکه ضمن بیان این مطلب اعلام کرد با توجه به افزایش روز افزون و […]

    آغاز عملیات اجرایی احداث مرکز تشخیص و درمان سرپایی سرطان شرق استان در بیمارستان داراب
    پ
    پ

    عملیات اجرایی احداث مرکز تشخیص و درمان سرپایی سرطان شرق استان  فارس در بیمارستان  امام حسن مجتبی(ع) دارب آغاز شد.
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشتی ، درمانی و آموزشی داراب ؛ دکتر وحید اسماعیلی، رییس شبکه ضمن بیان این مطلب اعلام کرد با توجه به افزایش روز افزون و تاسف بر انگیز بیماران سرطانی که در سالهای اخیر شاهد آن بوده ایم و هزینه های سرسام آور تشخیص و درمان و از سوی دیگر نیاز به عزیمت به مرکز استان جهت این امور که موجب زحمت مضاعف بیمار و خانواده وی می شود؛ احداث و راه اندازی مرکزی جهت انجام اقدامات تشخیصی و درمانی بیماران سرطانی کاملا احساس میشد که در راستای برنامه تحول سلامت این موضوع مورد توجه ویژه قرار گرفت.
    وی افزود بخش یاد شده در محوطه بیمارستان ، با زیر بنای ۵۷۳ متر مربع و با اعتبار حدود نهصد میلیون تومان احداث خواهد شد.
    رییس شبکه بهداشتی ، درمانی و آموزشی داراب مدت اجرای این پروژه را ۹ ماه اعلام کرد و افزود : با اجرای پروژه های بیشمار عمرانی ، در حال حاضر بیمارستان داراب به واقع به یک کارگاه ساختمانی تبدیل شده است.

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “آغاز عملیات اجرایی احداث مرکز تشخیص و درمان سرپایی سرطان شرق استان در بیمارستان داراب”
    1. درودبردکتراحمدی نماینده پرتلاش شهرمان که امکانات درمانی را به داراب میاورند.

    2. درود بردکتراحمدی که در این مدت تحریم کارهای بزرگی را انجام دادند . انشاا.. با انتخاب مجدد ایشان گام های بلندی در توسعه داراب برداریم .

    3. خداقوت احمدی پرتوان