جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم با ۲۲۵ شرکت کننده برگزار شد

    شناسه : 10260 ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 1075 بازدید ارسال توسط :

    آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، هدایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان داراب از برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم توسط این اداره خبر داد و افزود: به طور کلی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و […]

    آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم با ۲۲۵ شرکت کننده برگزار شد
    پ
    پ

    آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، هدایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان داراب از برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم توسط این اداره خبر داد و افزود: به طور کلی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هر ساله این آزمون را برگزار می کند.

    هدایی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم برای عموم افراد، از ۷ سال به بالا می باشد. این افراد با توجه به آموزش هایی که در موسسات قرآنی دیده اند، در این آزمون به صورت اینترنتی ثبت نام و شرکت کرده اند.

    وی به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون اشاره کرد و افزود: این آزمون در مورخ ۱۱ بهمن ماه در مدرسه دخترانه آیت الله نسابه برگزار شد. در رشته حفظ ۱۹۹ نفر و در رشته درک و مفاهیم قرآن ۲۶ نفر شرکت کردند. در پایان به فردی که در آزمون حد نصاب نمره را کسب کند از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گواهی اعطا خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.