چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2002 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آخرین آمار کرونا در کشور؛ ۱۰۰۷۵ نفر مبتلا، ۴۲۹ کشته/ در فارس؛ ۱۹۹ نفر مبتلا، ۷نفر کشته

    شناسه : 10719 ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰:۱۳ 2010 بازدید ارسال توسط :

    دکتر کیانوش جهانپور گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۰۷۵ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۰۰۷۵ نفر افزایش یافت. به گزارش عصر داراب نیوز؛ وی همچنین گفت: خوشبختانه تا کنون ۳۲۷۶ نفر از بیماران مبتلا به […]

    آخرین آمار کرونا در کشور؛ ۱۰۰۷۵ نفر مبتلا، ۴۲۹ کشته/ در فارس؛ ۱۹۹ نفر مبتلا، ۷نفر کشته
    پ
    پ

    دکتر کیانوش جهانپور گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۰۷۵ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۰۰۷۵ نفر افزایش یافت.

    به گزارش عصر داراب نیوز؛ وی همچنین گفت: خوشبختانه تا کنون ۳۲۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند.

    جهانپور ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۴۲۹ مورد رسید.

    همچنین معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۲۹ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

     دکتر «عبدالرسول همتی» گفت: با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به ۱۹۹ نفر رسیده است.

    او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کروناویروس در فارس گزارش شده است، افزود: تاکنون هفت نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در استان فارس جان خود را از دست داده اند.

    معاون بهداشت دانشگاه خبرداد: هم اکنون ۱۰۵ نفر از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و ۴۴ نفر از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و ۲۳ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

    دکتر همتی ضمن تاکید مجدد بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی، از عموم مردم فارس خواست ضمن توجه ویژه به رعایت اصول بهداشتی، از ترددهای غیرضرور پرهیز با جدیت پرهیز کنند .

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.