سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آموزش و پرورش داراب در حوزه بهداشت و تربیت بدنی مقام های برتر استانی کسب کرد

    شناسه : 4736 ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹ 953 بازدید ارسال توسط :

    دیریت آموزش و پرورش داراب داراب توانست در ارزیابی یکساله عملکرد در حوزه هاب بهداشت و سلامت،آسیب های اجتماعی و تربیت بدنی مقام های برتر استان را کسب نماید. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش داراب؛ مدیریت آموزش و پرورش داراب در ارزیابی عملکرد یکساله […]

    آموزش و پرورش داراب در حوزه بهداشت و تربیت بدنی  مقام های برتر استانی کسب کرد
    پ
    پ

    دیریت آموزش و پرورش داراب داراب توانست در ارزیابی یکساله عملکرد در حوزه هاب بهداشت و سلامت،آسیب های اجتماعی و تربیت بدنی مقام های برتر استان را کسب نماید. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش داراب؛ مدیریت آموزش و پرورش داراب در ارزیابی عملکرد یکساله ی بهداشت و سلامت  رتبه اول کسب کرد. هم چنین درارزیابی آسیب های اجتماعی در استان  مقام سوم و  در حوزه تربيت بدنی در بین اداره های شهرستان های استان فارس رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

        در مراسمی که به همین منظور در روز یکشنبه ۱۱ مهرماه در خانه سلامت شیراز و با حضور حمیدرضا آذری  مدیر کل آموزش و پرورش، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل، رئیس اداره تربیت بدنی و سلامت اداره کل، کارشناسان ین اداره کل و معاونان پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان تربیت بدنی اداره های استان فارس برگزار گردید از اداره های برتر استان تجلیل شد.

        گفتنی است در این مراسم از بیژن خوشحال معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش داراب بیژن خوشحال ،ابراهیم کشاورز   کارشناسی تربیت بدنی شهرستان داراب  . زهرا هنربخش کارشناس بهداشت و آسیب های اجتماعی،  با اهدای لوح سپاس از طرف مدیر کل آموزش و پرورش استان تجلیل گردید.

     

    img-20161003-wa0030 img-20161003-wa0031

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.